Tv-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jozsef

New member
Ik vond de Avondetappe sowiezo wel aangenaam om naar te kijken. Ik ben fan van Smeets, maar heb 'm geen moment gemist. Dit is een goed stel hoor.
 

Joost

Well-known member
Ik vond de Avondetappe sowiezo wel aangenaam om naar te kijken. Ik ben fan van Smeets, maar heb 'm geen moment gemist. Dit is een goed stel hoor.

Helemaal mee eens. Achteraf wel goed dat ze het een jaar niet gedaan hebben en het format enigszins hebben aangepast.

Voorheen draaide het programma volledig om Mart Smeets heen, nu leek er meer tijd voor inhoud en aandacht voor de gast. Danny Nelissen vond ik een aangename gast, dat was hij vroeger ook al bij Radio Tour.

Het enige wat ik echt miste was het mooie verhaal dat er voorheen was over de volgende etappe. Maar dat deed Herman van der Zandt volgens mij de laatste jaren.
 

de waan

Well-known member
Geniale rebussen ook vaak.

Ik was dusdanig klaar met het opgeblazen ego van Smeets dat ik al jaren niet meer had gekeken. Dit jaar toch weer de nodige afleveringen meegepikt.
 

inhethoekje

Active member
Ik vond de Avondetappe sowiezo wel aangenaam om naar te kijken. Ik ben fan van Smeets, maar heb 'm geen moment gemist. Dit is een goed stel hoor.

Kom op zeg, die de Graaf kwam nooit verder als wat stompzinnige open deuren vragen waarbij ze constant als een bakvis zat te giechelen.
Die is volgens mij elke avond dronken gevoerd door de crew en daarna flink genomen.

De Avondetappe in deze vorm is echt geen ruk aan, dat zou men ook af kunnen doen in de studio in Hilversum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan