Tv-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Well-known member
En wat is de voorkeur van Abou dan?

En ik heb het even gecheckt, maar er is maar ??n Abu die de Sat?-K finale heeft gehaald en dat is niet Abou Jahjah, dus het lijkt me duidelijk wie er meer verstand van voetbal heeft.
 

DeftonesJP

New member
Muziek (Dead Kennedys, Zappa), voetbal (van Gaal, Ajax, Cruijff 81-84), kunst (Dal?) TV (Wim T Schippers), boeken (Donald Ray Pollock), sport (stukje When we were Kings over the Rumble in the Jungle) en over de rest moet ik dan eerst nog even wat dieper nadenken.
En de film om de avond mee af te sluiten... http://www.moviemeter.nl/film/2095

Wat een prachtpost. Ik heb nog nooit over zoiets nagedacht maar het is bijna een apart topic waard. Tof om te zien welke kunstvormen je koestert.
 

JMD

Well-known member
Muziek (Dead Kennedys, Zappa), voetbal (van Gaal, Ajax, Cruijff 81-84), kunst (Dal?) TV (Wim T Schippers), boeken (Donald Ray Pollock), sport (stukje When we were Kings over the Rumble in the Jungle) en over de rest moet ik dan eerst nog even wat dieper nadenken.
En de film om de avond mee af te sluiten... http://www.moviemeter.nl/film/2095
Mooie lijst. Waarom Cruijff 81-84 en niet zijn 'eerste' periode?
 

Eef de Kip

Well-known member
Omdat we die bewust meegemaakt hebben en - als ik voor mezelf spreek - daar ook mijn liefde voor Ajax is begonnen.
 

Abubakari

Well-known member
Mooie lijst. Waarom Cruijff 81-84 en niet zijn 'eerste' periode?

Wat de Kip al zegt, die periode heb ik bewust meegemaakt en ook om te laten zien hoe ongelooflijk goed hij nog was in zijn nadagen.
Mijn Ajax liefde is iets eerder begonnen, toen ik een jaar of 8 was, rond 1977 dus.

Ik voeg trouwens ook nog een stukje humor toe, tekenfilms als Family Guy (en dan uit de aflevering waarin Peter helemaal leip wordt van Surfin'Bird)
Dit dus:
BRIAN DON'T!

Stukje South Park (de aflevering waarin Cartman wraak neemt op Scott Tennerman), stukje Young Ones, wat Duckman, beetje Homer Simpson natuurlijk, wat Jiskefet, stukje 30 minuten of Kreatief met Kurk, wat Rembo & Rembo en om af te sluiten nog een beetje Sacha Baron Cohen.
 

Bonehead

Well-known member
Geen idee. Ik ken die zogenaamde BN'ers gelukkig niet van naam. Ik maakte gisteren de fout langs avrotros langs te zappen. Brallerige aristocratie gecombineerd met de grootste inteelt van Nederland. Foute combinatie.
 

SanMark.

Well-known member
Wat is die ASR reclame toch verschrikkelijk.

Een man van 45/50 jaar van dat Ooijers Nederlands te praten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik kijk nooit echt naar reclames. Zelfs als ik te lui ben om weg te zappen, dan heb ik mijn aandacht wel verlegd naar iets anders.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan