Oke en nu ?
Nu weet ik dat wel.
Oke en nu ?
Nu weet ik dat wel.
Ik wist wel dat hij uit de zeilwereld kwam, maar niet dat hij coach was van Stephan van den Berg.Nooit geweten dat Henri van der Aat bondscoach van het zeilen is geweest.
Ik wist wel dat hij uit de zeilwereld kwam, maar niet dat hij coach was van Stephan van den Berg.
Ook mooi om terug te zien trouwens: de re?nie van vanavond en vorige week zondag, over de ploeg van Sydney. Vorige week met alleen de Olympi?rs, vanavond zaten ook de Paralympi?rs erbij. Mooie aangrijpende verhalen over Robin Korving (zit financieel aan lager wal), Minke Booij (kreeg een gehandicapt kind) en die paralympische tennisser (raakte aan de coca?ne en werd drugssmokkelaar, zat ook vast). Verder een mooi gesprek vorige week met Dennis Rijnbeek (sprong te vroeg van het blok op de 4 x 100m estafette in de series, waardoor een zekere medaille (met kans op goud) verkeken was) en een zwemster (ben haar naam vergeten) die in de wisselslagestafette in de series tijdens de rugslag met haar hoofd tegen de rand stootte, waardoor ook een bijna zekere medaille weg was. Uit Sydney herinneren we vooral de mooie resultaten uit het zwembad, maar dat waren 2 fikse tegenvallers in de zwemploeg waarover nooit gesproken is.... De stilte in de studio was oorverdovend.
Van Moorsel had een eetstoornis, De Bruijn toch niet? En je bedoelt Jacco Verharen? Waren die een stelletje?Inge de Bruijn is toch ook geen grijze muis? Had toch een eetstoornis en een interessante verleden qua trainers?
Werd de Bruijn niet vlak na Sydney gedumpt door Verhaeren?
Wanneer werd ze dan wel gedumpt ?
Van Moorsel had een eetstoornis, De Bruijn toch niet? En je bedoelt Jacco Verharen? Waren die een stelletje?
Superfreekshow even opnemen
Gaat natuurlijk ook om Evi