Tv-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Ik was ook aangenaam verrast. Niet alleen over Tom en 't programma, maar ook over het Engels van Tom.
Ik dacht namelijk altijd dat ie dat net zo machtig was als Koeman, van Gaal etc.

Egbers spreekt excellent Engels, is tweetalig opgevoed. Dat was al bekend voor degenen die That Final Day in 2003 hebben gekeken. ;)

Moet idd die aflevering nog even terugkijken...
 

inhethoekje

Active member
Kijk aan, we nemen kinderen, werken doen we niet graag, mevrouw plundert elke maand de rekening helemaal leeg, we gaan bij de voedselbank en huren even een tv programma in om zielig te gaan doen want kinderen kunnen niet op schoolvakantie en ze moeten toch allemaal de nieuwste kleding.

Die vent is een watje want een echte vent schopt zo'n wijf de deur uit.
 

inhethoekje

Active member
1300 euro netto p/m, een full time baan, dan heb je als volwassen man van in de 30 iets verkeerd gedaan onderweg.

Beetje SRA''er heeft dat al na 2 weken verdiend, sukkel.
 

Maasveld

Well-known member
Haha, naar de voedsel- en kledingbank gaan, maar wel 710 euro per maand aan pinuitgaven hebben.

Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dat voor zo'n 80% van de voedselbankgangers geldt.
 

inhethoekje

Active member
Bij de voedselbank lopen en 730 eurpo p/m pinnen om te kunnen uitgeven aan onzin, dat is best knap.

edit:

Maasveld zegt 710, dan heb ik het verkeerd verstaan.
 

Jozsef

New member
Ik zit niet te kijken maar gok op de nieuwste I-Phone, een vette plasma aan de muur en uiteraard de peperdure "sleeve". En een slof Marlboro.
 

inhethoekje

Active member
Volgens mij is het geld op bij RTL want ze zenden nog steeds herhalingen uit terwijl de zomerstop toch echt al n tijdje achter ons ligt.
 

inhethoekje

Active member
Hoe kan het toch dat vrouwen in dit soort programma's altijd van alles mankeren om maar niet te hoeven werken maar wel hun vingers kunnen gebruiken om te pinnen en de tassen mee naar huis te slepen?
 

inhethoekje

Active member
Echt, die zou ik zo hard de deur uit schoppen. Wat een lui varken.


Heb deze aflevering al gezien, straks wordt ze gewezen op haar pingedrag, let op haar houding, aan alles merk je dat ze zit te liegen tegen haar man.

Uiteraard gaat ze huilen want daar trapt die sukkel steeds weer in.
 

inhethoekje

Active member
Wij verbruiken zo weinig energie dat de NUON een keer is langs geweest omdat ze niet konden geloven dat we zo weinig verbruikten per jaar.

Kwestie van licht uitdoen waar je niet bent en veel werken, dan ben je niet thuis.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan