Tv-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
De VPRO heeft nog 13 docu's klaar staan voor dit jaar.

Misschien toch maar weer wat meer geld naar de Publieke Omroep schuiven. Dit klinkt wel als een heel erg troosteloze situatie.

Anders de volledige collectie van Jelle Brandt Cortius maar uitzenden.
 
Laatst bewerkt:

Susa

New member
Normaal op 1!

:duim::duim:

Hoorde uit betrouwbare bron dat Jolink een week in het ziekenhuis bivakkeerde voor het optreden.

Voor mij als kind van deachterhoek wel sentiment hoor. Het eerste live concert voor mij was toen ik 13 was. Ben ooit ook nog eens gearresteerd in Toldijk het heilige Mekka der Normaal fans
 

gevegt

Well-known member
:duim::duim:

Hoorde uit betrouwbare bron dat Jolink een week in het ziekenhuis bivakkeerde voor het optreden.

Voor mij als kind van deachterhoek wel sentiment hoor. Het eerste live concert voor mij was toen ik 13 was. Ben ooit ook nog eens gearresteerd in Toldijk het heilige Mekka der Normaal fans
Ze kwamen elk jaar bij ons in dorp. na 17x vond ik het wel welletjes. Wel altijd een mooi feest met heel veel lol!
Broer gevegt en ik hebben weleens buitenlandse vrienden meegenomen, die keken hun ogen uit en praten er nu nog over.
 

Susa

New member
Normaal is het enige muzikale raakvlak tussen Susa en de pappa van Susa.

Eind jaren 70 begin jaren 80 tig nam mijn pa weleens mee naar de Normaal hotspots in de Achterhoek. Zo herinner ik mij nog de Peerdestal in Holterhoek om maar wat eens te noemen.

De laatste 25 jaar van Normaal zijn trouwens helemaal kut.
 

gevegt

Well-known member
Normaal is het enige muzikale raakvlak tussen Susa en de pappa van Susa.

Eind jaren 70 begin jaren 80 tig nam mijn pa weleens mee naar de Normaal hotspots in de Achterhoek. Zo herinner ik mij nog de Peerdestal in Holterhoek om maar wat eens te noemen.

De laatste 25 jaar van Normaal zijn trouwens helemaal kut.

Mee eens. De eerste drie platen waren erg goed, daarna ging het rap bergafwaarts.
Ik herinner me nog een uurtje bij Big L op de radio. Fantastisch was dat.
 

de waan

Well-known member
Zo herinner ik mij nog de Peerdestal in Holterhoek om maar wat eens te noemen.

Papa de waan komt uit Holterhoek. En omdat we geen cent te makken hadden was onze jaarlijkse vakantiebestemming een primitief hokje op het erf van zijn ouderlijk huis, aan de Drostlerweg te Holterhoek. Een paar honderd meter van de Peerdestal alwaar ik al kind mijn eerste glimp op heb gevangen van Normaal.
 

JMD

Well-known member
Iemand om 19.30 tot 20.30 op NPO2 'achter de schermen' gekeken van het journaal? Dat was echt zeer interessant. Je weet altijd al wel dat het Journaal meer is dan alleen de presentator/trice, maar dat er zoveel mensen bezig zijn tijdens de uitzending wist ik niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan