Tv-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

JFK

Well-known member
Iemand om 19.30 tot 20.30 op NPO2 'achter de schermen' gekeken van het journaal? Dat was echt zeer interessant. Je weet altijd al wel dat het Journaal meer is dan alleen de presentator/trice, maar dat er zoveel mensen bezig zijn tijdens de uitzending wist ik niet.

Ik ben na 2 minuten gaan zappen. Ik vond het irritant zoveel stemmen door elkaar heen.
 

Shayman

New member
Daar moest je idd even aan wennen. Maar het gaf wel goed de hectiek aan...

Ik werd er doodmoe van met dat gekwebbel en daarvoor kijk ik geen tv. Mijn ouders waren hier en vonden dat ook maar ook wel interessant dus pas bij het weer terug gezapt naar 1.

Hectiek ken ik zelf ook wel maar dan lullen niet 10 domme paniek-miepen er door heen, volgens mij hebben ze vooral een duidelijke leider nodig.
 

gevegt

Well-known member
Er staat een verslaggever van RTL op de vluchtstrook mij er op te wijzen dat het erg glad is. Het bewijs ligt achter hem in de sloot.

Ik mag toch hopen dat hij een torenhoge boete krijgt en de idioot die hem daar heeft neergezet ontslagen wordt.
 

Mario

Well-known member
Er staat een verslaggever van RTL op de vluchtstrook mij er op te wijzen dat het erg glad is. Het bewijs ligt achter hem in de sloot.

Ik mag toch hopen dat hij een torenhoge boete krijgt en de idioot die hem daar heeft neergezet ontslagen wordt.

Zie je in de VS ook altijd. Van die locale verslaggevers die in het oog van een orkaan gaan staan, om te vertellen dat het toch wel hard waait.
 

de waan

Well-known member
Wat is Verborgen Verleden eigenlijk een mooi programma. En Tom Egbers is echt een bijzonder sympathieke gast. Maar dat is ook geen wonder, want een Ier en een Twentenaar in ??n.
 

Jozsef

New member
Ik was ook aangenaam verrast. Niet alleen over Tom en 't programma, maar ook over het Engels van Tom.
Ik dacht namelijk altijd dat ie dat net zo machtig was als Koeman, van Gaal etc.
 

de waan

Well-known member
Egbers was altijd al Anglofiel, dus dat vond ik niet zo verrassend.

In zijn laatste boekje "Elf helden en een hond" (aanrader trouwens) stond ook al een stukje over zijn opa als speler van Wiltshire United Dairies.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hele weekend met mijn zwager de spullen van de opslagcontainer naar hun nieuwe woning verhuisd. Keek ik gisteravond na Wie is de Mol Cojones. Wat een vreselijk kut programma zeg.
 

Batigoal

Well-known member
Wat is Verborgen Verleden eigenlijk een mooi programma. En Tom Egbers is echt een bijzonder sympathieke gast. Maar dat is ook geen wonder, want een Ier en een Twentenaar in ??n.

Verborgen Verleden is een programma dat veel te weinig lof krijgt. Nu vind ik genealogie sowieso reuze boeiend, maar het is geen schreeuwerig programma en brengt veel interessants.
 

erka

Well-known member
Verborgen Verleden is een programma dat veel te weinig lof krijgt. Nu vind ik genealogie sowieso reuze boeiend, maar het is geen schreeuwerig programma en brengt veel interessants.

Eens, heel mooi programma. Ik vond de aflevering met Youri Mulder geweldig. Zoals bekend komt Jan Mulder uit Oost-Groningen, uit Bellingwolde. Mijn vaders kant komt ook uit die hoek met dezelfde oorsprong (nl. arme veenarbeiders). Was zo herkenbaar.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vanaf volgende week maandag Jambers 20 jaar later op de TV. Dat moet wel vermakelijk zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
fd22a77ffd3cc179b3c1407d6ea0637bcmVuYXRlLmpwZw==.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan