Tv-topic

zwammy

Well-known member
Nee hoor, ik ben nergens anti op, ik negeer het gewoon en baal een beetje van het kijk en luistergeld.
 

Batigoal

Well-known member
Normaal gesproken zou ik wel lachen om die Lange Frans, ware het niet dat hij gevaarlijke ideëen begint te krijgen. En zijn volgers dus ook. Helaas is het wachten op dat het fout gaat.
 

SanMark.

Well-known member
Normaal gesproken zou ik wel lachen om die Lange Frans, ware het niet dat hij gevaarlijke ideëen begint te krijgen. En zijn volgers dus ook. Helaas is het wachten op dat het fout gaat.
Ze zijn inderdaad van het padje af, maar ik verwacht meer schade van de Moslims en het Islamitische geloof dan van deze mensen.
 

SanMark.

Well-known member
Wel een beetje een whataboutism dit.
Mwoah, Bati verwacht dat het binnenkort fout gaat en jij vind het doodeng. Ik noem iets op wat al veel vaker fout gaat op schaal en wat veel enger is.

Moslims en het Islamitische geloof is de grootste ramp die Europa overkomen is.
 

Batigoal

Well-known member
Mwoah, Bati verwacht dat het binnenkort fout gaat en jij vind het doodeng. Ik noem iets op wat al veel vaker fout gaat op schaal en wat veel enger is.

Moslims en het Islamitische geloof is de grootste ramp die Europa overkomen is.

In het kader van het onderwerp is jouw antwoord best grappig, want het sluit exact aan bij het onderwerp waar ZML het over had.
 
Bovenaan