Waar zie ik een complot ?
Inderdaad wachten op de volgende aanslag.
Het één hoeft het ander niet uit te sluiten.Ja, klopt.
Het is ook wachten op het einde van de wereld, dus andere problemen hoeven niet meer besproken te worden.
En die andere Marokkaan van twee weken terug ook wel. Ben even zijn naam kwijt.Ik had nooit zo veel op met Afellay maar ik moet zeggen dat ik positief verrast was gisteravond bij Studio Voetbal.
Die mogen ze van mij ook wel inzetten als analist.
Het één hoeft het ander niet uit te sluiten.
En die andere Marokkaan van twee weken terug ook wel. Ben even zijn naam kwijt.
Jep. Eens. En idd ook Amrabat, dat was ook een aanwinst. Met Vd Vaart, Janssen, Van Hooijdonk en dan eventueel bv Amrabat en Afellay erbij hebben ze toch een mooie groep analisten daar.Ik had nooit zo veel op met Afellay maar ik moet zeggen dat ik positief verrast was gisteravond bij Studio Voetbal.
Die mogen ze van mij ook wel inzetten als analist.
Eens. Dat vind ik ook bv met Willem Engel. In het begin had hij echt goede vragen, maar je ziet bij dat soort mensen (ook bij Lange Frans idd) dat als ze dan niet direct hun zin krijgen ze echt snel radicaliserenNormaal gesproken zou ik wel lachen om die Lange Frans, ware het niet dat hij gevaarlijke ideëen begint te krijgen. En zijn volgers dus ook. Helaas is het wachten op dat het fout gaat.
Wat moet er fout gaan dan? Dat ze weigeren mee te doen aan de lockdown en elkaar handen gaan schudden op een plein of gaat er iemand vermoord worden?