Mensen worden wakker, alleen 65+ kijkt nog naar de NOS.
En alles met een IQ onder de 65 kijkt sbs6?Ik geloof in mij op sbs 6.
En alles met een IQ onder de 65 kijkt sbs6?
Ik ben overtuigt: Rutte is een pedofiel!
Vertel!
.Normaal gesproken zou ik wel lachen om die Lange Frans, ware het niet dat hij gevaarlijke ideëen begint te krijgen. En zijn volgers dus ook. Helaas is het wachten op dat het fout gaat.
Het was echt een heel sterk item van ZML.Normaal gesproken zou ik wel lachen om die Lange Frans, ware het niet dat hij gevaarlijke ideëen begint te krijgen. En zijn volgers dus ook. Helaas is het wachten op dat het fout gaat.
Ik hou echt mijn hart vast.Normaal gesproken zou ik wel lachen om die Lange Frans, ware het niet dat hij gevaarlijke ideëen begint te krijgen. En zijn volgers dus ook. Helaas is het wachten op dat het fout gaat.
Normaal gesproken zou ik wel lachen om die Lange Frans, ware het niet dat hij gevaarlijke ideëen begint te krijgen. En zijn volgers dus ook. Helaas is het wachten op dat het fout gaat.
Ze zijn inderdaad van het padje af, maar ik verwacht meer schade van de Moslims en het Islamitische geloof dan van deze mensen.Normaal gesproken zou ik wel lachen om die Lange Frans, ware het niet dat hij gevaarlijke ideëen begint te krijgen. En zijn volgers dus ook. Helaas is het wachten op dat het fout gaat.
Ze zijn inderdaad van het padje af, maar ik verwacht meer schade van de Moslims en het Islamitische geloof dan van deze mensen.
Mwoah, Bati verwacht dat het binnenkort fout gaat en jij vind het doodeng. Ik noem iets op wat al veel vaker fout gaat op schaal en wat veel enger is.Wel een beetje een whataboutism dit.
Mwoah, Bati verwacht dat het binnenkort fout gaat en jij vind het doodeng. Ik noem iets op wat al veel vaker fout gaat op schaal en wat veel enger is.
Moslims en het Islamitische geloof is de grootste ramp die Europa overkomen is.