Tv-topic

zwammy

Well-known member
Ja, demoniseren is natuurlijk al langer het geval en is nooit aangepakt, misschien moeten ze daar eens mee beginnen.
 

Batigoal

Well-known member
Dus nu het geen Janmaat , Fortuyn of Wilders betreft moeten we ons er opeens druk overmaken ?

Nee? Het is niet realistisch om ieder individu die zoiets roept te vervolgen, maar wat mij betreft wordt iedere invloedrijke persoon met een groot bereik (zoals Lange Frans met zijn half miljoen volgers) die op diens podium aan dit soort opruiing doet aangepakt. Zeker ook, om in jouw straatje te blijven, alle haatimams.
 

zwammy

Well-known member
Dus nu het geen Janmaat , Fortuyn of Wilders betreft moeten we ons er opeens druk overmaken ?


Nee, ze hadden er al bij Janmaat mee moeten beginnen maar dat is niet gelukt. En niet alleen die wappies maar ook al de andere wappies die Velo, Duk of Niemoller extreem rechts noemen omdat ze niet met argumenten kunnen winnen.
 

SanMark.

Well-known member
Nee? Het is niet realistisch om ieder individu die zoiets roept te vervolgen, maar wat mij betreft wordt iedere invloedrijke persoon met een groot bereik (zoals Lange Frans met zijn half miljoen volgers) die op diens podium aan dit soort opruiing doet aangepakt. Zeker ook, om in jouw straatje te blijven, alle haatimams.
Welke haat iman pakken ze aan ? Akwasi ook zo n opruirer komt ook overval mee weg. Wil pegida demonstreren word het onmogelijk gemaakt en degene die het onmogelijk maakt komt er mee weg.

Officieren van justitie met een dubbele agenda.

Justitie al kansen genoeg gehad om een statement te maken en straffen uit te delen maar links komt overal mee weg.

Krakers in Amsterdam die boobytraps maken en daarna niet gearresteerd worden dan wel gelijk worden vrijgelaten.

EDIT

Ik heb een nieuwe telefoon daardoor komen er soms woorden in te staan die verkeerd worden aangevuld.
 
Laatst bewerkt:

SanMark.

Well-known member
Ik denk oprecht dat er een paar extremere wappies tussen lopen dan bij de door jou genoemde.

Dus grotere gekken dan bij de brandbom aanslag op Janmaat, grotere gekken dan Volkert van de Graaf en grotere gekken waarvoor Wilder beschermt moet worden ?

Denk je dat serieus ? Welk links persoon moet al meer dan 12 jaar worden beveiligd ?

Kunnen we het nog over Rara hebben die gewoon geïntegreerd is bij Groen Links, Volkert van de Graaf zijn computer werd nog even gewist dankzij een wethouder van de gemeente Wageningen die dit jaar keurig een lintje heeft gekregen.

Ja we moeten ons echt zorgen maken over rechts. Totaal mond dood gemaakt op de Universiteiten e.d. Als je zegt lid te zijn van de PVV , is je kans op een loopbaan bij de gemeente dan wel justitie wel voorbij.
 

SanMark.

Well-known member
Nee, ze hadden er al bij Janmaat mee moeten beginnen maar dat is niet gelukt. En niet alleen die wappies maar ook al de andere wappies die Velo, Duk of Niemoller extreem rechts noemen omdat ze niet met argumenten kunnen winnen.
Inderdaad Hans Larous die gelijk alles even over 1 kamt scheert omdat hij bang is om de discussie aan te gaan.
 

Batigoal

Well-known member
Welke haat iman pakken ze aan ? Akwasi ook zo n opruirer komt ook overval mee weg. Wil pegida demonstreren word het onmogelijk gemaakt en degene die het onmogelijk maakt komt er mee weg.

Officieren van justitie met een dubbele agenda.

Justitie al kansen genoeg gehad om een statement te maken en straffen uit te delen maar links komt overal mee weg.

Krakers in Amsterdam die boobytraps maken en daarna niet gearresteerd worden dan wel gelijk worden vrijgelaten.

EDIT

Ik heb een nieuwe telefoon daardoor komen er soms woorden in te staan die verkeerd worden aangevuld.

Lol, ik dacht dat je een vraag aan mij stelde over die uitzending die ik wel wilde beantwoorden, niet wetende dat je er de halve wereld bij zou halen.

Tsja, van mij mogen ze regelmatig best wat strenger optreden, maar blijkbaar gebeurt dat niet.
 

SuikerBrood

Well-known member
Welke haat iman pakken ze aan ? Akwasi ook zo n opruirer komt ook overval mee weg. Wil pegida demonstreren word het onmogelijk gemaakt en degene die het onmogelijk maakt komt er mee weg.

Officieren van justitie met een dubbele agenda.

Justitie al kansen genoeg gehad om een statement te maken en straffen uit te delen maar links komt overal mee weg.

Krakers in Amsterdam die boobytraps maken en daarna niet gearresteerd worden dan wel gelijk worden vrijgelaten.

EDIT

Ik heb een nieuwe telefoon daardoor komen er soms woorden in te staan die verkeerd worden aangevuld.

Dit bedoel ik dus met whataboutisms. Niemand zegt hier dat zulke mensen niet aangepakt moeten worden. Maar je kunt mensen die met alcohol op in de auto stappen ook gevaarlijk vinden terwijl je spookrijders óók gevaarlijk vindt.
 

SanMark.

Well-known member
Dit bedoel ik dus met whataboutisms. Niemand zegt hier dat zulke mensen niet aangepakt moeten worden. Maar je kunt mensen die met alcohol op in de auto stappen ook gevaarlijk vinden terwijl je spookrijders óók gevaarlijk vindt.
Je ontwijkt keurig mijn vragen.
 
Bovenaan