Tv-topic

SuikerBrood

Well-known member
Je ontwijkt keurig mijn vragen.

Ik zie nergens dat je mij een vraag hebt gesteld.

We hadden het over de uitzending van Lubach en dan kom jij aan met islamitisch terreur. Dan geef ik aan dat dat ook gevaarlijk is(ik geef aan dat het gevaarlijker is). Maar dat dit fenomeen met QAnon ook angstaanjagend is en ook heel interessant.

Daarna kom jij met Fortuyn, Janmaat, RaRa, etc. op de proppen. Ja, ook allemaal erg. Wat wil je dat ik zeg dan? Ik heb de VPRO niet opdracht gegeven om QAnon wel te bespreken en haatimams niet. Een aflevering over haatimams en het effect van internetalgoritmes op islamitisch extremisme zou ik ook interessant vinden.
 

SuikerBrood

Well-known member
Dus nu het geen Janmaat , Fortuyn of Wilders betreft moeten we ons er opeens druk overmaken ?

Vind dit ook wat flauw. We hebben het al jaren over islamitisch terreur, over de bedreigingen aan het adres van Wilders, etc. We hebben het al jaren over D66-rechters, over massaimmigratie.

Soms gaat een programma ergens anders over. Kan gebeuren.
 

zwammy

Well-known member
Twitter is echt geweldig, was ik hier jaren geleden maar mee begonnen. NOS weer goed in het nieuws vandaag.
 

Abubakari

Well-known member
. Mag het nu weer gaan over wat er op tv is of was? Dat semi politieke geleuter zijn zat andere topics voor.
 

Batigoal

Well-known member
. Mag het nu weer gaan over wat er op tv is of was? Dat semi politieke geleuter zijn zat andere topics voor.

Dan sluiten we de discussie af met het heuglijke nieuws dat het Youtube-kanaal van Lange Frans offline is gehaald. Heuglijk, want dat betekent dat zijn muziek ook verdwenen is.
 

zwammy

Well-known member
Ja, maar bij jou gaat het over politiek en niet over tv, vandaar het verzoek.
Oh, weet je meer dan mij, ook wel prettig 🙂

Maar dan weet je ook dat ik zelf bepaal wat ik plaats en waar 👍

Maar het ging over de NOS, niet over de politiek. Maar zal het voor jou in het politiek topic plaatsen.
 

zwammy

Well-known member
Uiteraard koning, maar liever niet van te voren zaken invullen, soms ligt het weer net even anders.
 
Bovenaan