Eef de Kip
Well-known member
yep, dat denk ik maar ik heb de wijsheid natuurlijk niet in pacht.Maar jij vind ze wel gevaarlijker dan mensen die een moordaanslag en een moord hebben gepleegd.
yep, dat denk ik maar ik heb de wijsheid natuurlijk niet in pacht.Maar jij vind ze wel gevaarlijker dan mensen die een moordaanslag en een moord hebben gepleegd.
Je ontwijkt keurig mijn vragen.
Dus nu het geen Janmaat , Fortuyn of Wilders betreft moeten we ons er opeens druk overmaken ?
. Mag het nu weer gaan over wat er op tv is of was? Dat semi politieke geleuter zijn zat andere topics voor.
Maar dat is weer censuur en een stap te ver.Dan sluiten we de discussie af met het heuglijke nieuws dat het Youtube-kanaal van Lange Frans offline is gehaald. Heuglijk, want dat betekent dat zijn muziek ook verdwenen is.
Ja, maar bij jou gaat het over politiek en niet over tv, vandaar het verzoek.NOS is toch TV of mis ik iets?
Nee, dat is geen censuur.Maar dat is weer censuur en een stap te ver.
Oh, weet je meer dan mij, ook wel prettig 🙂Ja, maar bij jou gaat het over politiek en niet over tv, vandaar het verzoek.
Het was maar een verzoek. Je snapt zelf ook wel wat ik bedoel al hou je je een beetje van de domme.Maar dan weet je ook dat ik zelf bepaal wat ik plaats en waar 👍
Max is sowieso rechts.Gewoon terecht toch? Heeft weinig met rechts te maken, of max moet ook rechts zijn?
Lees je wel waar je naar verwijst?Max is sowieso rechts.
Ze moeten dan ook wel die linkse NOS aanpakken!