Tv-topic

Unregistere

Well-known member
Het leven van voetbalfenomeen Marco van Basten wordt het onderwerp van een internationale dramaserie. Producent Hollands Licht heeft de rechten gekocht van zijn autobiografie Basta en werkt momenteel aan de verfilming. Producent Dan Blazer belooft "een serie met internationale allure".

Een regisseur of acteurs zijn nog niet bekend. Barry Atsma is wel aan het project verbonden als 'creative consultant'. "Marco is voor mij een onbetwiste held", aldus de Klem-acteur. "Maar ik heb hem ook leren kennen als een fascinerend karakter vol tegenstrijdigheden. Extreem ambitieus, geniaal en veeleisend, maar tegelijkertijd kwetsbaar, zoekend en ontroerend oprecht. Zijn grilligheid is een geweldige bron voor een meeslepende serie."

Het is nog niet duidelijk wanneer de opnames van start gaan. In Basta vertelt Van Basten het complete verhaal over zijn jeugd, de relatie met zijn ouders en de hoogtepunten uit zijn carrière inclusief zijn periode in Italië en het EK '88. Ook komen dieptepunten aan bod, zoals de problemen met zijn enkel en financiële tegenslagen die hij kende.

Het boek verscheen in november 2019 en kwam direct in de bestsellerlijsten in binnen- en buitenland. In Nederland zijn inmiddels meer dan 100.000 exemplaren van Basta verkocht.

Gaan jullie kijken?

En wie moet de rol van Marco van Basten spelen? Stem mee in de poll!

Poll: Deze acteur moet de rol van Marco van Basten gaan spelen...
[*]Jan Kooijman
[*]Frank Lammers
[*]Leo Alkemade
[*]Daniël Boissevain
[*]Thomas Acda
[*]Jim Bakkum
[*]Jacob Derwig
[*]Danny de Munk
[*]Dorian Bindels
[*]Guido Spek
[*]Martijn Fischer
[*]Peter Boeve met stand-in Henk Wisman
[*]Nasrdin Dchar
[*]Michiel Huisman
[*]Peter Paul Muller
[*]Johnny de Mol
[*]Achmed Akkabi
[*]Paul Groot
[*]Willem Voogd
[*]Benja Bruijning
[*]Everon Jackson Hooi
[*]Daan Schuurmans
[*]Yorick van Wageningen
[*]Robert de Hoog
[*]Ferry Doedens
[*]Tygo Gernandt
[*]Gijs Blom
[*]Buddy Vedder
[*]Yannick van de Velde
[*]Marwan Kenzari
[*]ieman anders, nl. (noem naam)
[sup]Tussenstand:[/sup]
results.cgi

[sup]Ook een poll maken? Klik hier[/sup]
 

Joost

Well-known member
Ik heb me scheel gelachen om Rene Le Blanc vanavond.

Volgende week het debuut van Gio Swikker, dat beloofd ook wat;

 

erka

Well-known member
Ik ben voortijdig weggezapt bij dat programma. Ik vond er niks aan. Extreem flauwe teksten, erg langdradig en blikken studiogelach.
 

ALenstra

Well-known member
Gisternacht na een late dienst op BBC2 de documentaire Alfie's boys gezien. Hoe sir Alf Ramsey in 1966 wereldkampioen werd met Engeland.
 

SanMark.

Well-known member
Het Moslimbroederschap vrouwtje had ook weer een makkie bij dit is M .

Propaganda word weer vakkundig de strot door geduwd.

De volgende in de 'show' zal wel de IS moordenares Angela B zijn die per ongeluk in IS gebied is beland.
 

JFK

Well-known member
Wat is er zo speciaal aan die Piepturk van de VVD?
Bij elk programma kom je haar tegen.
 

SanMark.

Well-known member
Vrouw, buitenlandse roots en ze wil graag stoer en ferm overkomen.

Prima kop van jut die de stemmers van moet overtuigen dat de VVD allemaal dingen wil waarmaken waar ze al 10 jaar tegen stemmen in het kabinet.

Zelfde figuur is Bente Becker, ze doen voorkomen of de VVD nog nooit geregeerd heeft.
 
Bovenaan