Tv-topic

U.G.

Well-known member
Die over Iverson en at all costs staan niet meer op Netflix als ik goed gekeken heb.

Helaas wel zie ik nu inderdaad, excuus mensen...maar vooral het verhaal van Iverson verdient een film. Een gozer die zo goed was in 2 sporten ( basket en football ) dat ie uiteindelijk kon kiezen in welke hij door zou gaan als prof !! Vervolgens onterecht 15 jaar krijgt opgelegd...naah, kijk 'm maar gewoon ergens een keer.
 
Laatst bewerkt:

U.G.

Well-known member
Aaron Hernandez is geen rechtbankdrama?

Het hele verhaal eigenlijk van een megatalent, de gozer was echt absurd goed. Een gevoelige jongen, worstelde verschrikkelijk met z'n identiteit in de meest macho-streek van de VS. Weet je, kijk maar gewoon en bedank Zwammy later.
 

Abubakari

Well-known member
Ik moet denken aan alle wanstaltige pauperherrie die zwammy muziek noemt waar ik zonder dit forum nooit mee geconfronteerd was.
 

Abubakari

Well-known member
Doordat die op mijn lijst met te kijken stond, jij zei dat het meesterlijk was, ik vond het wel okay, maar soms wat te sentimenteel en ongeloofwaardig, maar over het geheel best aardig. Hoezo?

White lines trouwens al gezien? Begon goed, maar verzandde daarna in veel te veel soap achtig gedoe. Maar ondanks alles best aardig.

Morgen begint s3 van Killing Eve op 3, Dat vind ik wel te gek.
 

zwammy

Well-known member
White lines niet nodig dan? Nee, net Michael jorden af, nu hernandez afkijken en dan die van jou. Ik heb echt heel weinig tijd voor Netflix momenteel dus lijst is nog al kort
 

ALenstra

Well-known member
Voor de geinteresseerden onder ons: de documentaire over Aaron Hernandez is straks op 21.00 op ID. Duurt wel 3 uur.
 

Maasveld

Well-known member
Op NPO2 was de afgelopen dagen een documentaire over de Dutchbatters in Srebrenica. Ik heb er destijds weinig van meegekregen, maar wat een schrijnend verhaal.
 
Bovenaan