Tv-topic

SanMark.

Well-known member
Wat een einde ook van Jordan's Bulls periode, Hollywood is er niks bij.
Ook wat Scottie Pippen in die wedstrijd doet, geweldig.
Jammer dat de serie voorbij is, volg de NBA niet of nauwelijks, dus vond het zo nu en dan ook nog wel spannend.
Staan er nog meer van dit soort dingen op Netflix?

Ziggo of Fox heeft soms ook wel mooie docu s , bv over de Celtics met Bird en de Bad boys uit Detroit.
 

Abubakari

Well-known member
Over sportdocus gesproken. Ik zag deze week de film Foxcatcher, gebaseerd op een waargebeurd verhaal.
Op Netflix staat een documentaire (90 minuten) over dit bizarre verhaal.
Multi miljonair John Du Pont biedt de Amerikaanse worstelselectie op zijn landgoed zeer geavanceerde trainingsfaciliteiten. Du Pont gaat in korte tijd van zeer excentriek naar zwaar paranoide psychotisch en schiet uiteindelijk een worstelaar dood. Echt een zeer bizar verhaal, de film Foxcatcher vond ik tegenvallen, de docu is echter zeer te gek.
 

U.G.

Well-known member
Aaron Hernandez is een absurd verhaal, werkelijk fascinerend. Gevolgd door die van Allen Iverson ( Netflix ).

Nog meer docu's die de schaduwzijde laten zien van de Amerikaanse (top)sport is at all costs ( nog op netflix ), maar vooral Trophy Kids ( weggehaald inmiddels bij Netflix ) waar men drie drillvaders en hun getalenteerde kinderen volgt op hun weg naar profsport. De engste horrorfilm die ik ooit gezien heb.
 
Bovenaan