SanMark.
Well-known member
Ik heb inmiddels vele van die ESPN-documentaires gezien. Prachtig materiaal.
ESPN is daar zeker goed in. Celtic - Lakers clashes mooi om terug te zien.
Alleen van de naam al moet ik kotsen.
Wat ik wel storend vind is dat ze steeds in jaren heen en weer hoppen.
Begin dan gewoon in 1984 en ga in lijn door naar het laatste jaar.
Ik denk dat vanwege de compleetheid waar ze voor kiezen ze niet anders kunnen. Als het echt en allleen een Jordan verhaal was geweest dan hadden ze er misschien een tijdsvolgorde op na kunnen houden. Maar het gaat eigenlijk om de grote Bulls dat draaide om Jordan. Als bv Rodman instapt is zijn achtergrond op dat punt alleen al een docu waard.
Phil Jackson, Pippen, Pistons, Krause, Dream Team, alles wordt maar belicht. Het duurt soms wel lang, vooral omdat ik de Amerikaanse beleving niet heb maar het blijft enorm boeien.
Scottie Pippen heeft ook wel echt een bazenstem
De nieuwe Barry White.
Ik ging eens kijken wat de Bulls na de Jordan Era nog gewonnen hebben, dat houdt niet echt over.
Ik kijk soms wel eens Donar als ze play offs spelen, maar dit is wel wat anders zeg. En ook wel grappig, de reactie van Michael Jordan na een mindere wedstrijd of als iemand (ooit) iets negatiefs over hem heeft gezegd of een beetje blufferig tegen hem deed. Maar Scottie Pippen is inderdaad ook een baas.
Erg te gekke docu serie, nog eentje en dan is het alweer klaar. Jammer.
Een jaar of 15 geleden bezocht ik Miami Heat-Chicago Bulls. Allebei clubs die kort ervoor succesvol waren maar toen stijf onderin hingen. Omgekeerd zie je ook: clubs die er niks van bakken maar kort erna succesvol worden.
Wat een einde ook van Jordan's Bulls periode, Hollywood is er niks bij.
Ook wat Scottie Pippen in die wedstrijd doet, geweldig.
Jammer dat de serie voorbij is, volg de NBA niet of nauwelijks, dus vond het zo nu en dan ook nog wel spannend.
Staan er nog meer van dit soort dingen op Netflix?
Heb je Sunderland till I die gezien?