Tv-topic

Abubakari

Well-known member
Het komt SanMark. dan weer niet zo goed uit dat de fractievoorzitter van Groen Links in Groningen een vrouw met Marokkaanse roots is. Maar goed, lekker belangrijk.

En voor we dat gezeur weer krijgen, ik vind de linkse partijen ook niet geweldig, maar altijd nog beter dan de PVD, VVD, CDA, PVV.

Maar goed, tv maar weer. Dat domme geblaat over links-rechts is net zo boring als de zaterdag-zondag discussie op dit forum.
 

SanMark.

Well-known member
Het komt SanMark. dan weer niet zo goed uit dat de fractievoorzitter van Groen Links in Groningen een vrouw met Marokkaanse roots is. Maar goed, lekker belangrijk.

En voor we dat gezeur weer krijgen, ik vind de linkse partijen ook niet geweldig, maar altijd nog beter dan de PVD, VVD, CDA, PVV.

Maar goed, tv maar weer. Dat domme geblaat over links-rechts is net zo boring als de zaterdag-zondag discussie op dit forum.

Ik heb gewoon even wat foto's van internet gepakt van Drenthe n Groningen.

Heb wat foto's van internet gepakt met als zoekopdracht prov Drenthe/Gro en GL/D66

Dit waren de foto's die erbij kwamen.
 

U.G.

Well-known member
The last dance op netflix.

Een docu-serie rondom het laatste jaar van Jordan bij de Bulls. Ik ben geen basketbalfan persé, maar dit is wel een hele mooie inkijk op de groepsdynamiek en toewijding binnen de topsport. Wat een winnaar was die man.

Aflevering 3 gaat over de clash met Detroit, de bad boys. Maar wat een heerlijke boevenbende :D
 

U.G.

Well-known member
Hij kijkt zeker wel lekker weg. Het valt me op hoeveel beeldmateriaal ESPN verzamelt heeft. Zijlijn, kleedkamer, trainingen, ruzies, alles is gefilmd !
 

Bonehead

Well-known member
Zijn er hier ook mensen die jeuk krijgen op plekken waar ze niet bij kunnen van de zelfbevlekkenis die "frontberichten" heet?
 

SanMark.

Well-known member
Hij kijkt zeker wel lekker weg. Het valt me op hoeveel beeldmateriaal ESPN verzamelt heeft. Zijlijn, kleedkamer, trainingen, ruzies, alles is gefilmd !

Wat ik wel storend vind is dat ze steeds in jaren heen en weer hoppen.

Begin dan gewoon in 1984 en ga in lijn door naar het laatste jaar.
 
Bovenaan