Tv-topic

SanMark.

Well-known member
Gisteren zat Shirma Rouse bij de Slimste Mens. Ze heeft scheikunde gestudeerd maar van algemene kennis had ze volgens mij helemaal niets meegekregen. Ze wist niet eens wat een Bossche bol was...
Je zou toch verwachten dat ze die zeer veel genuttigd heeft .
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

zwammy

Well-known member
Was het niet gewoon een excuus neger om de quota te halen en is ze niet hoger gekomen dat olo met bijles🤔
 

Unregistere

Well-known member
Monica Geuze doet ook mee dit seizoen. Uiteraard gaat zij iedereen wegvagen in dit programma, dat lijkt mij een zekerheidje!!!
 

SanMark.

Well-known member
Gelauff heeft zich gisteren ook weer eens belachelijke gemaakt bij OP1.

Hij vertelde dat de NOS aan neutrale en objectieve verslaggeving doet.
 

Unregistere

Well-known member
Quiz met ballen. Leuk programma, maar wat makkelijke vragen.

Klopt. Haalden vorige week zelfs de klassieke 'Ben Stom'-vraag tevoorschijn. Maar ik snap het ook wel, moet leuk en speelbaar zijn voor deelnemers en kijkers. Dan moet je niet met vragen van het NK quiz komen.
 

de waan

Well-known member
Klopt. Haalden vorige week zelfs de klassieke 'Ben Stom'-vraag tevoorschijn. Maar ik snap het ook wel, moet leuk en speelbaar zijn voor deelnemers en kijkers. Dan moet je niet met vragen van het NK quiz komen.

Haha, ik riep vanuit de andere kant van de kamer nog voordat de vraag helemaal was gesteld: "Ben Stohooom!"
 

Unregistere

Well-known member
Ja en Pi-Air koos ook een vreemde optie, dacht ik. Gelukkig had frisse Fresia het wel goed, maar daarna verpestte Ronald de strafschoppenreeks. Andermaal.
 

Abubakari

Well-known member
Dat stel van gister bakte er niet veel van, Koevermans voor Gerrie Muhren aanzien, ik zou dan zeggen weet je wat, rot gelijk maar op, stelletje halve zolen.
 

JFK

Well-known member
Dat stel van gister bakte er niet veel van, Koevermans voor Gerrie Muhren aanzien, ik zou dan zeggen weet je wat, rot gelijk maar op, stelletje halve zolen.
Dat was erg hè? Arnold was 38 op dat moment. Dan moest Gerrie zo’n 41 geweest moeten zijn.
Btw hij leek op de verste verte niet op Koevermans.
 

Unregistere

Well-known member
Hebben jullie al zin in Het hek van de dam, dat vanaf volgende maand op SBS6 te zien is? Hierin gaan BN'ers als Rachel Hazes en Bram Moszkowicz in duo's schapen hoeden!
 

Abubakari

Well-known member
Dat was erg hè? Arnold was 38 op dat moment. Dan moest Gerrie zo’n 41 geweest moeten zijn.
Btw hij leek op de verste verte niet op Koevermans.
Die ene malloot ook, altijd koketteren met dat ie zo'n voetballiefhebber is, als Willem II in de bekerfinale staat moeten er hele items over hem gemaakt als Bn'er die voor Willem II is, maar dan blijkt bij zo'n quiz dat dat alleen maar interessantdoenerij is (ja duh, zoogdieren leven op zuurstof, bn'ers op aandacht), onze cavia weet nog meer van voetbal.

Ook wel bizar, heel Nederland in diepe rouw gedompeld na die penalty's in 2000 tegen Italië en Stam en Numan kunnen direct na afloop hun lachen niet inhouden.
Ja, dan is het ook geen wonder dat je nul prijzen pakt met oranje.
 
Bovenaan