Tv-topic

Batigoal

Well-known member
Die ene malloot ook, altijd koketteren met dat ie zo'n voetballiefhebber is, als Willem II in de bekerfinale staat moeten er hele items over hem gemaakt als Bn'er die voor Willem II is, maar dan blijkt bij zo'n quiz dat dat alleen maar interessantdoenerij is (ja duh, zoogdieren leven op zuurstof, bn'ers op aandacht), onze cavia weet nog meer van voetbal.

Ook wel bizar, heel Nederland in diepe rouw gedompeld na die penalty's in 2000 tegen Italië en Stam en Numan kunnen direct na afloop hun lachen niet inhouden.
Ja, dan is het ook geen wonder dat je nul prijzen pakt met oranje.

Sowieso vind ik die Numan maar een aparte kerel.
 

JFK

Well-known member
Ja sorry jongens. De laatste tijd nogal druk, ik ben echt aan vakantie toe. Dan sluipen er altijd wat foutjes in....zoals deze dus.
Mijn nederige excuses.
 

Eef de Kip

Well-known member
hmm, laat het niet weer gebeuren, je hebt een imago opgebouwd als sympathieke jongen en dat is met 1 zo'n post weer helemaal weg, ik vind dat oprecht heel jammer want ik weet dat er diep van binnen echt wel iets goeds zit in je.
 

gevegt

Well-known member
Ik weet van heel dichtbij dat hij na bijna elke training huilend op de grond lag omdat hij zo hard werd aangepakt, wat dat betreft is die wel bij de juiste club terecht gekomen.
Het is algemeen bekend dat er uit Haarlem alleen maar mietjes komen. Het heeft niet voor niets zolang geduurd eer hij op een acceptabel niveau kwam.
 

JFK

Well-known member
hmm, laat het niet weer gebeuren, je hebt een imago opgebouwd als sympathieke jongen en dat is met 1 zo'n post weer helemaal weg, ik vind dat oprecht heel jammer want ik weet dat er diep van binnen echt wel iets goeds zit in je.
Je hebt gewoon helemaal gelijk!
Ik ga vanavond ook maar eens vroeg naar bed, dat wil nog wel eens helpen.
 

De Wolf

Well-known member
Het is algemeen bekend dat er uit Haarlem alleen maar mietjes komen. Het heeft niet voor niets zolang geduurd eer hij op een acceptabel niveau kwam.

Ik heb vernomen dat ene Dennis van de Geest nu onderweg is naar Dalfsen om een ippon te doen bij een of andere bejaarde.
 
Bovenaan