Abubakari
Well-known member
Niet kijken als het je niet leuk lijkt, simpel zat.Dat zal een hoop gemekker opleveren...
Niet kijken als het je niet leuk lijkt, simpel zat.Dat zal een hoop gemekker opleveren...
Nu doe jij een JMDtje op JMD.Niet kijken als het je niet leuk lijkt, simpel zat.
Die ene malloot ook, altijd koketteren met dat ie zo'n voetballiefhebber is, als Willem II in de bekerfinale staat moeten er hele items over hem gemaakt als Bn'er die voor Willem II is, maar dan blijkt bij zo'n quiz dat dat alleen maar interessantdoenerij is (ja duh, zoogdieren leven op zuurstof, bn'ers op aandacht), onze cavia weet nog meer van voetbal.
Ook wel bizar, heel Nederland in diepe rouw gedompeld na die penalty's in 2000 tegen Italië en Stam en Numan kunnen direct na afloop hun lachen niet inhouden.
Ja, dan is het ook geen wonder dat je nul prijzen pakt met oranje.
Ik heb Stam altijd een hele rare snuiter gevonden. Numan daarentegen mag ik wel.Sowieso vind ik die Numan maar een aparte kerel.
Daar gaat de laatste zekerheid in het leven, JFK heeft een PSV er die hij wel mag🙄Ik heb Stam altijd een hele rare snuiter gevonden. Numan daarentegen mag ik wel.
Heel goed mijn vriend!Ik heb Stam altijd een hele rare snuiter gevonden. Numan daarentegen mag ik wel.
Kun je nagaan, ondanks dat is hij later heel sympathiek geworden.Numan heeft natuurlijk wel z'n roots in Haarlem liggen.
Heb je het al, wordt ie door zo'n enge psv'er de herdgang opgelokt.Fak'n hell JFK, wtf flik jij nou??
Ik weet van heel dichtbij dat hij na bijna elke training huilend op de grond lag omdat hij zo hard werd aangepakt, wat dat betreft is die wel bij de juiste club terecht gekomen.Kun je nagaan, ondanks dat is hij later heel sympathiek geworden.
Het is algemeen bekend dat er uit Haarlem alleen maar mietjes komen. Het heeft niet voor niets zolang geduurd eer hij op een acceptabel niveau kwam.Ik weet van heel dichtbij dat hij na bijna elke training huilend op de grond lag omdat hij zo hard werd aangepakt, wat dat betreft is die wel bij de juiste club terecht gekomen.
Je hebt gewoon helemaal gelijk!hmm, laat het niet weer gebeuren, je hebt een imago opgebouwd als sympathieke jongen en dat is met 1 zo'n post weer helemaal weg, ik vind dat oprecht heel jammer want ik weet dat er diep van binnen echt wel iets goeds zit in je.
Het is algemeen bekend dat er uit Haarlem alleen maar mietjes komen. Het heeft niet voor niets zolang geduurd eer hij op een acceptabel niveau kwam.
Haha, dat kleintje doe ik met een kopje thee in de ene hand en de andere op mijn rug.Ik heb vernomen dat ene Dennis van de Geest nu onderweg is naar Dalfsen om een ippon te doen bij een of andere bejaarde.
Nog geneukt?Je hebt gewoon helemaal gelijk!
Ik ga vanavond ook maar eens vroeg naar bed, dat wil nog wel eens helpen.