Tv-topic

JMD

Well-known member
Ik zit nu ook even dat Quiz met Ballen te kijken. Wat een ontzettend traag programma, niet te doen.
Waarom is de snelheid van een TV-programma of quiz zo belangrijk?

Kijk, hoogdravend is die quiz zeker niet, maar ik vind het wel leuk dat er ook ruimte is voor wat verhalen of zijsprongen...
 

Abubakari

Well-known member
Ik dacht dat het laatst in Promenade was, waar ze allerlei idiote en absurde concepten met BN'ers in tv programma's bedachten. BN'ers gaan twee dagen schapen hoeden onder leiding van een herder, afl 1 met Moskovicz en de weduwe van Andre Hazes zat er niet tussen.
Vanavond bij sbs6 te zien. 😒
 

Unregistere

Well-known member
Heel tof inderdaad, Het hek van de dam! Op 25 juli al aangekondigd, dus vermoedelijk stond het al in menig agenda. Maar goed dat je nog even een reminder plaatst! (y)
 

De Wolf

Well-known member
Jorgen Raymann is overigens een loser. Krijg je een vraag over een vriend van je en dan uitvliegen omdat je geen antwoord weet.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Genot!!!!

Het toeval wil dat er ook een voetbclub resideert met een enorm minderwaardigheidscomplex.
 

zwammy

Well-known member
Ben in Heerenveen geweest afgelopen zomer maar dan vind ik die frustratie naar Leeuwarden ook altijd zo gek. Heerenveen is een dorpje met 30.000 inwoners. Dat zijn er gewoon minder dan dat er in mijn stadsdeel wonen. Ik krijg altijd een beetje een gevoel alsof Helmond aan het neerkijken is op den Bosch terwijl ze zich bezig moeten houden met een Oss ofzo.
 
Bovenaan