Tv-topic

De Wolf

Well-known member
Het is als PES5 als NAC supporter Tilburg zou afkraken.

Overigens ben ik het met Maarten eens dat Leeuwarden een minderwaardigheidscomplex heeft. Ze zouden zich liever zien als een soort van stad Groningen wat nog wel wat te zeggen heeft gehad over de buitengebieden.
 

zwammy

Well-known member
Waarom zou ik als volwassen vent een stad afkraken omdat er een voetbalclub daar speelt. Noemt ie het ook nog dkv? Man man, die tijd heb je na je 17e wel gehad onderhand.

Maar goed, een heerenvenert die Leeuwarden afkraakt is het zelfde als een Helmonder die den Bosch afzeikt.
 

zwammy

Well-known member
Wie zegt dat ik het heb over iemand op het forum. Mij Sri lankaans Frieske zegt het ook altijd en die zit niet op het forum. Lees gewoon mijn eerste post en probeer eens te lezen ipv te vullen 👍
 

zwammy

Well-known member
Ben in Heerenveen geweest afgelopen zomer maar dan vind ik die frustratie naar Leeuwarden ook altijd zo gek. Heerenveen is een dorpje met 30.000 inwoners. Dat zijn er gewoon minder dan dat er in mijn stadsdeel wonen. Ik krijg altijd een beetje een gevoel alsof Helmond aan het neerkijken is op den Bosch terwijl ze zich bezig moeten houden met een Oss ofzo.
Waar staat cambuur?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wie zegt dat ik het heb over iemand op het forum. Mij Sri lankaans Frieske zegt het ook altijd en die zit niet op het forum. Lees gewoon mijn eerste post en probeer eens te lezen ipv te vullen 👍

Jij bent op bezoek geweest bij je Sri Lankaanse vriend in Heerenveen en weet meteen te melden dat men in Heerenveen massaal Leeuwarden afkraakt?

Wat een gave. Daar moet je iets mee doen.
 

Hankie

Well-known member
Nieuwe tip Familie Gilles van massa naar kassa! Het gaat over de eigenaar (56 jaar) van 12 vakantieparken die daarmee multimiljonair is geworden. Hij commandeert iedereen in het rond en vooral de rol van zijn vriendin (28 jaar) is opvallend. Zij werkte eerst voor hem en heeft al 4 kinderen, nu is zij het liefje van de baas geworden maar niet om het geld natuurlijk. Zij moet zijn schoenen aantrekken omdat hij het dik is om het zelf te kunnen en voor de rest persoonlijke huisslaaf die bakken met geld uitgeeft. Ik zeg garanties voor kijkplezier.
 
Bovenaan