Tv-topic

Pascallovic

Well-known member
Dan reist Floortje Dessing maar lekker wat minder, in plaats van dat je op zo'n programma als eerste gaat bezuinigen.
 

JMD

Well-known member
Precies.

Ik kijk het eigenlijk nooit direct op TV, maar eens in de zoveel tijd kijk ik dan via hun website een aantal afleveringen achter elkaar. Mooi programma.
 

zwammy

Well-known member
Zolang de reisprogrammas maar blijven bestaan. D niveau acteus die wegen gaan bekijken in Guatamala.
 

JFK

Well-known member
Dan reist Floortje Dessing maar lekker wat minder, in plaats van dat je op zo'n programma als eerste gaat bezuinigen.

Wat dacht je ervan om al die omroepen eens de nek on te draaien? Ik denk dat daar ontzettend veel geld mee bespaard ga worden. Verder zou ik ook al die regionale omroepen samenvoegen met NPO3. Gewoon net zo doen zoals ze dat in Duitsland hebben.
 

erka

Well-known member
Wat dacht je ervan om al die omroepen eens de nek on te draaien? Ik denk dat daar ontzettend veel geld mee bespaard ga worden. Verder zou ik ook al die regionale omroepen samenvoegen met NPO3. Gewoon net zo doen zoals ze dat in Duitsland hebben.

Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. De NDR bijvoorbeeld heeft al 3.500 medewerkers. RTV Noord, een van de grootste van Nederland, heeft er 91.
 

De Wolf

Well-known member
Schrap die dramaseries zoals Flikken Maastricht. Een aflevering is een half jaarsalaris voor Mathijs van Nieuwkerk
 

erka

Well-known member
Gave docu over Nick Bolletieri's tennis academy, Agassi, Courier etc. Echt boeiend, nu al.
 

erka

Well-known member
Haha Becker die gewoon tijdens de Wimbledon halve finale van 95 de vriendin van Agassi stond te versieren.
 
Bovenaan