Tv-topic

Ska P 187

Well-known member
Daar is niets mis mee, zeker wanneer je een milflover bent. Verandering van spijs, maar dan wel over de 20, dat inrijden vind ik maar niets.





Oftewel tienermoedertjes wordt m ook niet voor mij.
 

erka

Well-known member
Jaja, heb er weer eentje.

Achternaam van een mevrouw van een organisatie die treinen promoot: Spooren.
 

SanMark.

Well-known member
Vind het wat een moeizame uitzending.

Enige reden dat ik kijk, is omdat er niets op de tv voor is.
 

Batigoal

Well-known member
Ik heb het een halfuurtje volgehouden. Verschrikkelijke interviewster die haar gast niet eens zijn zinnen liet afmaken.

Prima als je als interviewster niets van voetbal weet, maar ga je dan ook niet inlezen om vervolgens toch een diepte-interview over dat onderwerp proberen te houden.
 

Atreides

Well-known member
Ik heb het een halfuurtje volgehouden. Verschrikkelijke interviewster die haar gast niet eens zijn zinnen liet afmaken.

Vrij irritant ja, terwijl Louis duidelijk zijn best heeft gedaan om er wat van te maken. Het leek erop dat Abring niet had verwacht dat van Gaal vanuit een context handelt en deze context/theorie eerst moet delen. Als ze gewoon iets rustiger hem zijn context liet vertellen en daar dan goede diepte vragen over had gesteld... Ze kwam nota bene zelf al tot de conclusie via Steinsson dat van Gaal NA de theorie/monoloog openstaat voor discussie en interactie.

Prima als je als interviewster niets van voetbal weet, maar ga je dan ook niet inlezen om vervolgens toch een diepte-interview over dat onderwerp proberen te houden.

Dat probeerde ze juist wat te vermijden door continue te interrumperen. Toen het over gewone mensedingetjes ging was ze nog wel enthousiast.

Van Gaal was voor zijn doen complimenteus toen hij zij dat hij van mooie brunettes hield, zoals Abring. Waarna ze bijna ge?rriteerd 'goed zo' zei. Daar had ze haar charme toch meer kunnen gebruiken om het gesprek een stuk vloeiender te maken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zo?n beetje de droom gast in Nederland. Als hij dan ook nog een open houding heeft, dan klinkt dit als een gemiste kans.
 

Atreides

Well-known member
Zo?n beetje de droom gast in Nederland. Als hij dan ook nog een open houding heeft, dan klinkt dit als een gemiste kans.

Het blijft van Gaal, dus supereasy gaat het niet worden. Maar van Gaal verteld openlijk over dood van zijn vader, de dood van zijn vrouw en bijzondere persoonlijke details (in bed bij zijn moeder als troost, met mama soaps kijken als therapie, met dochter bespreken of hij niet gewoon moet stoppen als trainer van Ajax). Jammer.

Wat Abring met name mist naast het geduld is haar onvermogen om hoog rendements vragen te stellen in dit gesprek. Ik heb er nog even over nagedacht maar de innovatie van Michels, Moneyball en van Gaal zelf waren al besproken. Hoe simpel is het dan om daar iets over te vragen i.c.m. de staat van het Nederlandsvoetbal en/of met zijn voormalig pupil Pep Guardiola?

Alternatief dat de ALO van Gaal zo heeft gevormd, had ze natuurlijk ??k veel meer mee kunnen doen. Of het totale-mens principe. Let wel, van Gaal is een lul eerste klas op de persconferentie maar weet wel dat de kat van de dochter van de reservekeeper ziek is.

Edit: Abring had ook even dit stuk mogen lezen: https://decorrespondent.nl/8543/zes-redenen-waarom-louis-van-gaal-meer-waardering-verdient-dan-hij-krijgt/754416653595-89b14980
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Vanavond is Sparta-speler Thomas Verhaar de nieuwe uitdager in de quiz 'De Slimste Mens'. Hij moet actrice Jaike Belfor of radiopresentator Roelof de Vries zien te verslaan. Lastig zat, met name Roelof heeft al recordscores neergezet.

Maar wat weet jij van Spangen?
 

Unregistere

Well-known member
Sparta, Het Kasteel, stadsdeel Rotterdam, Delfshaven

Pas.

Sparta is goed, stadsdeel Rotterdam ook. De andere twee werden helaas niet gezocht door Philip en de jury.

Denk aan iets met de TV en een rapper voor de andere twee antwoorden.

:p

Atreides zit op een redelijk spoor, maar moet een aantal van die antwoorden combineren en dan linken aan de TV.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tv-topic

Hero?ne hoeren, Rotterdam West, Deelder, Koning Toto Drenthe en tramlijn 8. Pas.
 
Bovenaan