Tv-topic

SanMark.

Well-known member

Buma , countert Nadia Moussaid er even finaal eruit.

Opmerking van haar dat de Christenen wel wat kunnen leren van de vrijgevigheid van de Moslims tijdens het offerfeest ten opzichte van Kerst.

Buma, ja laten we even vergelijken welke groep meer geeft aan liefdadigheid.
 

JFK

Well-known member
Dat valt me tegen. Zo'n man moeten ze minstens op vier zenders gelijk laten zien.

Precies! Ik ben niet voor niets lid geworden van het CDA vanwege Buma.
Ik vind dan ook dat er nieuwe zender moet komen, 24 uur per dag met alleen maar Buma.
 

gevegt

Well-known member
Precies! Ik ben niet voor niets lid geworden van het CDA vanwege Buma.
Ik vind dan ook dat er nieuwe zender moet komen, 24 uur per dag met alleen maar Buma.

Als hij aan de macht komt voorzie ik dat hij overal en altijd te zien is. Daar kan Poetin nog iets van leren!
 

gevegt

Well-known member
Nu op M

Speciaal voor Erka:

Erik van't Padtje
Vriend van Brech en tevens woudloper.

Dat is dubbelop!
 

De Wolf

Well-known member
Gisteren de voice senior teruggekeken. Best wel een paar leuke zangers. Die Molukker is overigens echt goed net zoals die eerste.
 

De Wolf

Well-known member
Ben ik de enigste die vreselijke jeuk krijgt van het programma "Laat op ??n"?

Wanneer je het hebt over de periode Jinek ben ik het met je eens. Jinek is zwaar ongeschikt,
Nadia is een stuk beter. Eindelijk weer eens een dame die wel een talkshow kan doen.
 

JMD

Well-known member
Iemand Tom's Engeland gekeken? Beetje soort programma als Eva Jinek die de USA bezoekt en 'Op zoek naar mijn Frankrijk' van Wilfried de Bruijn.
Gisteren was de eerste aflevering, een aanrader.
 

Makanaky

Well-known member
Nee, ik heb de schurft aan die Egbers. Die vent praat zo traag en zegt nooit iets wezenlijks, verpest ieder praatprogramma waar hij inzit, zegt nooit iets wezenlijks en treedt voortdurend in herhaling. Heb niet het gevoel iets gemist te hebben.
 

Maasveld

Well-known member
Nee, ik heb de schurft aan die Egbers. Die vent praat zo traag en zegt nooit iets wezenlijks, verpest ieder praatprogramma waar hij inzit, zegt nooit iets wezenlijks en treedt voortdurend in herhaling. Heb niet het gevoel iets gemist te hebben.
Helemaal mee eens. Verder zegt hij ook nooit iets wezenlijks.
 

Bonehead

Well-known member
Wanneer je het hebt over de periode Jinek ben ik het met je eens. Jinek is zwaar ongeschikt,
Nadia is een stuk beter. Eindelijk weer eens een dame die wel een talkshow kan doen.

De eerste en enige keer dat er geen ja-knikker bij die Moussiad aan tafel zet werd ze keurig gefileerd door Buma. Even daarvoor vergat ze diezelfde Buma de duimschroeven aan te draaien toen die liep te hakkelen over de dividendbelasting. Er is totaal geen discussie-element aanwezig in het gehele programma en de mening van de presentatrice is leidend in het hele programma. Bij de voorganger was er wel enige politieke signature te bespotten, maar die huidige vorm slaat wel alles. Ik heb gepast.
 
Bovenaan