Tv-topic

Miramar

Well-known member
Die reclame's waar ze 100x hetzelfde woord zeggen. Vodafone bijvoorbeeld met hun kutfamilie hier en kutfamilie daar.
Inderdaad, dat blije gedoe en iedereen moet meedoen en blij zijn. Ik haat deze samenleving met dat neppe hypocriete gepamper. Zodra de crisis weer de kop op steekt hakken we elkaars kop er weer af.
 

Eef de Kip

Well-known member
Nou lig ik er verder ook niet wakker van hoor maar het is nu bijna aan het doorslaan de andere kant op dat je hier dus niets van mag vinden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Mag best, maar dat maakt je alleen een enorme zeiksnor die helemaal niks kan hebben.
 

de waan

Well-known member
En die het concept "humor" niet snapt. Althans humor, die ??n stapje dieper gaat dan een Belgenmop.
 

JMD

Well-known member
Iemand nog Andere Tijden gezien met Boussatta?

Mooie aflevering, die tevens ook de vicieuze cirkel liet zien waarin 'allochtonen' zich bevonden. Ze kiezen voor Marokko omdat ze zich geen NL voelen, maar doordat ze voor Marokko kiezen worden ze niet als Nederlander gezien....

Gaf pijnlijk de integratieproblematiek aan... Boussatta die wordt uitgescholden als landverrader omdat hij voor Oranje kiest...
 

erka

Well-known member
En nog gecompliceerder: in Marokko worden ze ook niet als Marokkaan gezien omdat ze veel te veel zijn vernederlandst. Geldt ook voor Turken etc.
 

Joost

Well-known member
Iemand nog Andere Tijden gezien met Boussatta?

Mooie aflevering, die tevens ook de vicieuze cirkel liet zien waarin 'allochtonen' zich bevonden. Ze kiezen voor Marokko omdat ze zich geen NL voelen, maar doordat ze voor Marokko kiezen worden ze niet als Nederlander gezien....

Gaf pijnlijk de integratieproblematiek aan... Boussatta die wordt uitgescholden als landverrader omdat hij voor Oranje kiest...

Ik vond het een hele matige uitzending. Het onderwerp is heel boeiend maar er kwam echt helemaal niets uit.
 

ALenstra

Well-known member
Straks om 21.00 op History de serie Football Godfathers. In deze aflevering komt Louis Van Gaal aan bod.
 

gevegt

Well-known member
Die Groningse mevrouw moet een keer heel hard gepakt worden. Met haar katten die in de war raakten.
 
Bovenaan