Tv-topic

SanMark.

Well-known member
077503a97e5eb0289fad833fce94cff7.png

Die laatste gast is dus fan van keiharde humor. Maar dit vind hij te ver gaan... Benieuwd waar hij de grens heeft liggen.
 

Bonehead

Well-known member
Sommige mensen hebben het nodig om te choqueren zodat ze in de belangstelling staan wat ze zo graag willen. Heeft iets tragisch.
 

Eef de Kip

Well-known member
Maar de grap was dus dat Cruijff is overleden aan kanker en dat meer Ajacieden kanker zouden moeten krijgen? Ik heb 'm nl niet meegekregen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ach die ja, tsja, humor is een relatief begrip. Ik was 'm eigenlijk alweer vergeten, zoveel indruk heeft die gemaakt. Ik vraag me alleen af of hij niet stiekem via deze grap z'n afschuw over 020 kon botvieren maar goed, over kanker kun je niet genoeg grappen maken.
 

Batigoal

Well-known member
Ach die ja, tsja, humor is een relatief begrip. Ik was 'm eigenlijk alweer vergeten, zoveel indruk heeft die gemaakt. Ik vraag me alleen af of hij niet stiekem via deze grap z'n afschuw over 020 kon botvieren maar goed, over kanker kun je niet genoeg grappen maken.

Dat dikgedrukte is natuurlijk een feit. Maassen maakt al 20 jaar dezelfde grappen en Amsterdam afzeiken hoort daar standaard bij.

Deze grap lijkt me trouwens ook wat ver gaan, maar goed. Er zal publiek voor zijn.
 

de waan

Well-known member
Het is maar goed dat de programma's van Andr? Manuel niet op christelijke tijden worden uitgezonden, als je van deze grap al in de war raakt.

EDIT: En dan ook nog John van Zweden die het vingertje gaat heffen, dat vind ik nog veel grappiger.
 

Makanaky

Well-known member
Maassen snijdt even de alomtegenwoordige overgevoeligheid in de huidige samenleving aan. Reacties tonen aan dat de opzet is geslaagd.
 

Abubakari

Well-known member
Maassen snijdt even de alomtegenwoordige overgevoeligheid in de huidige samenleving aan. Reacties tonen aan dat de opzet is geslaagd.

Of de ironie dat er eerst iemand moet sterven voor er in alle stadions saamhorigheid (minuut applaus in de 14' minuut) kan zijn ipv gescheld met nare ziektes.
 
Bovenaan