Tv-topic

De Groene Scout

Well-known member
Voor mij weinig nieuws en voor velen die betrokken zijn bij het jeugdvoetbal volgens mij ook niet.
Nu maar hopen dat de KNVB ook heeft meegekeken.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Beetje mosterd na de maaltijd. Volgens mij zit het Nederlands voetbal juist weer in de lift en hebben we het dieptepunt reeds gehad.
 

Eef de Kip

Well-known member
Nee, dan gaan we - hoe origineel - kijken hoe de Duitsers het toch doen. Dat verhaal ken ik na een jaar of 8 nou wel.
 

Abubakari

Well-known member
Nee, dan gaan we - hoe origineel - kijken hoe de Duitsers het toch doen.

Die zijn ondertussen ook alweer ontevreden en kijken bij de Fransen, hoorde ik laatst.

Ik zag een paar keer de promo voorbij komen, maar ik heb niet de neiging gehad het te gaan kijken. Vreesde types als Youri Mulder die de vinger op de zere plek moet leggen en een hoop overdreven paniek.
Overigens weet ik al lang wat er loos is en waar het aan ligt, dus ik hoef ook niet te kijken.
 

Batigoal

Well-known member
Ik vond die uitvinder van die voetbalkooi wel tof. Die man zou je best eens wat idee?n kunnen laten ventileren bij de KNVB, wellicht zit er iets tussen. En als je de trackrecord bekijkt doet die Heidel van Schalke het inderdaad wel top met zijn gedurfde beslissingen.

Verder gingen ze helaas weinig de diepte in. Juist op het moment dat die aparte vogel wat details op een bord wilde toelichten draaide ze de camera weg en kwam er een voice-over met een algemeen praatje.
 

de waan

Well-known member
Ik vond die uitvinder van die voetbalkooi wel tof. Die man zou je best eens wat idee?n kunnen laten ventileren bij de KNVB, wellicht zit er iets tussen.

Dat was wel een bijzondere gast, ja. Alleen vraag ik me nog steeds af waarom hij ineens overschakelde van Duits naar Engels.
 
Bovenaan