Tv-topic

erka

Well-known member
Dat is cabaret, ik vond het wel kunnen. Niet erg grappig maar niet over het randje.

Maar ja, we weten al langer dat alles verder dan Griekenland geen gevoel voor humor heeft.
 

erka

Well-known member
Ik vind overigens ook wel dat ze een punt heeft. Kijk maar de documentaire "the Settlers" nog eens. Wat Israel doet is pure Apartheid, zoals Zuid-Afrika dat ook heel lang had.
 

Wigboldus

Well-known member
Kritiek op Israel is in ieder geval niet direct antisemitisch. Isra?l is zeker bezig aan landje pik, maar probeer maar eens open te zijn naar een partij (Hamas) die je volledig weg wil hebben. In Israel zijn inderdaad weer groeperingen met macht die volledig groot Israel wil hebben en stukje bij stukje land wil hebben. Eenheid komt er nooit en zal er nooit komen zoals beide partijen elkaar weg wil hebben.
 

gevegt

Well-known member
Kritiek op Israel is in ieder geval niet direct antisemitisch. Isra?l is zeker bezig aan landje pik, maar probeer maar eens open te zijn naar een partij (Hamas) die je volledig weg wil hebben. In Israel zijn inderdaad weer groeperingen met macht die volledig groot Israel wil hebben en stukje bij stukje land wil hebben. Eenheid komt er nooit en zal er nooit komen zoals beide partijen elkaar weg wil hebben.

Mee eens. Toch heeft degene met de meeste macht de troefkaart in handen. Zowel mondiaal als lokaal.
In dit geval Amerika en Isra?l. Als die een einde willen aan deze situatie is het zo opgelost. Zelfs Trump heeft gezet dat het heel eenvoudig is om vrede te bereiken.
Uit mijn hoofd komt hij over een week of twee met de oplossing.
 
Laatst bewerkt:

ALenstra

Well-known member
Straks om 21.25 op NL2 de start van de serie "De staat van Oranje 2018". In deze 4-delige serie wordt de Nederlandse voetbalcrisis nader bekeken.
 

gevegt

Well-known member
Ik wacht nog even met mijn oordeel, maar als alle afleveringen zo oppervlakkig zijn is het een gemiste kans.
 
Bovenaan