Weet je wat misschien wel het ergste is? Dat je er van tevoren over nagedacht hebt om dit te doen. Met een groter lettertype en al, om even lekker te provoceren. Kneus.Alles boven/ vanaf 18 is fair game!!!
Weet je wat misschien wel het ergste is? Dat je er van tevoren over nagedacht hebt om dit te doen. Met een groter lettertype en al, om even lekker te provoceren. Kneus.Alles boven/ vanaf 18 is fair game!!!
Met terugwerkende kracht van pakweg de laatste 30 jaar.Ik hoop dat het alleen tot de Voice beperkt blijft maar ik vrees dat we de komende tijd nog wel meer personen beschuldigd worden van misbruik.
99 problems and a bitch ain't one!!!Weet je wat misschien wel het ergste is? Dat je er van tevoren over nagedacht hebt om dit te doen. Met een groter lettertype en al, om even lekker te provoceren. Kneus.
Namen en rugnummers graag.Werd een beetje schijtziek van die gespeelde verontwaardiging hier van sommigen hier.
Van minderjarigen blijf je af, en eerlijk gezegd ligt mijn persoonlijke interesse niet onder de 35, dat inrijden laat maar aan een ander over, evengoed bitch please.
Zouden ze daar ook van de term knuffel Marokaan hebben gehoord?Ali kan beter verhuizen.
Beetje de patser uithangen in Marrakech lijkt me zijn lot.
Daar knuffelen de jongens maar al te graag met elkaar.Zouden ze daar ook van de term knuffel Marokaan hebben gehoord?
Zijn 'vermommingen' zijn wel altijd prachtig.Undercover in Nederland, wat verschrikkelijke slechte tv is dat.
Stegeman is de Snoeks van de misdaadverslaggevers.
Zolang je niet in haar instagram dm's verschijnt met een dickpick van jezelf en een begeleidende tekst "Airen, wat ben jij lekker. Neuken?" moet het allemaal wel kunnen.Nee ben shownieuws aan het kijken. Hoewel het misschien niet meer geoorloofd is vind ik die Airen nog steeds wel echt lekker
We zijn een mannenbolwerk natuurlijk op een Jamel en nog een paar softies na. Dus hier is dat nog wel geoorloofd hoor.Nee ben shownieuws aan het kijken. Hoewel het misschien niet meer geoorloofd is vind ik die Airen nog steeds wel echt lekker
Net te laat, maat.We zijn een mannenbolwerk natuurlijk op een Jamel en nog een paar softies na. Dus hier is dat nog wel geoorloofd hoor.
Zolang je niet in haar instagram dm's verschijnt met een dickpick van jezelf en een begeleidende tekst "Airen, wat ben jij lekker. Neuken?" moet het allemaal wel kunnen.
Het zal ongetwijfeld een leuke vrouw zijn, maar ik pas.Kennisgeving voor omleiding
images.app.goo.gl