De Wolf
Well-known member
Ik snap Eef wel. Op een gegeven moment wil je alles gaan zien.Nou hij zit wel degelijk met zijn hand bij haar borsten op dat filmpje.
Die kus vind ik overigens wel vreemd.
Ik snap Eef wel. Op een gegeven moment wil je alles gaan zien.Nou hij zit wel degelijk met zijn hand bij haar borsten op dat filmpje.
Zelfs jij?Zoals iedereen wel eens uit de bocht is gevlogen.
Mwoah.Zelfs jij?
Inderdaad.Iemand doet vele maanden onderzoek na misbruik bij een van de grootste programma's op de Nederlandse tv en ze komen terug met een ongepaste opmerking van 9 jaar geleden bij een jongerenprogramma. Echt, wat een gemierenneuk weer
We lopen echt een paar jaar achter op de States.Iemand doet vele maanden onderzoek na misbruik bij een van de grootste programma's op de Nederlandse tv en ze komen terug met een ongepaste opmerking van 9 jaar geleden bij een jongerenprogramma. Echt, wat een gemierenneuk weer
Dat is gewoon een stukje in de toekomst kijken, wat daar gebeurd zal een aantal jaren later in Europa /Nederland gebeuren.Ik mag toch hopen dat we niet nog meer de Verenigde Staten achterna gaan.
Daar stressen ze al als je je eigen kinderen in bad doet.Ik mag toch hopen dat we niet nog meer de Verenigde Staten achterna gaan.
99 problems and a bitch ain't one!!!
Dus ook jij mag lekker zeggen wat je wil
Werd een beetje schijtziek van die gespeelde verontwaardiging hier van sommigen hier.
Van minderjarigen blijf je af, en eerlijk gezegd ligt mijn persoonlijke interesse niet onder de 35, dat inrijden laat maar aan een ander over, evengoed bitch please.
Glennis Grace?Zap ik naar Beau, zit dat tering wijf wat niet kan zingen er ook.
Ik moet leren om minder te zappen.
Het kan echt nog erger.Glennis Grace?
Wie dan?Het kan echt nog erger.