Tv-topic

zwammy

Well-known member
Iemand doet vele maanden onderzoek na misbruik bij een van de grootste programma's op de Nederlandse tv en ze komen terug met een ongepaste opmerking van 9 jaar geleden bij een jongerenprogramma. Echt, wat een gemierenneuk weer
 

SanMark.

Well-known member
Iemand doet vele maanden onderzoek na misbruik bij een van de grootste programma's op de Nederlandse tv en ze komen terug met een ongepaste opmerking van 9 jaar geleden bij een jongerenprogramma. Echt, wat een gemierenneuk weer
Inderdaad.
 

Ska P 187

Well-known member
Iemand doet vele maanden onderzoek na misbruik bij een van de grootste programma's op de Nederlandse tv en ze komen terug met een ongepaste opmerking van 9 jaar geleden bij een jongerenprogramma. Echt, wat een gemierenneuk weer
We lopen echt een paar jaar achter op de States.
Dan ga ik nog maar een paar jaar verder terug met een quote van H.Brood: Spijt is wat de koe schijt
 

U.G.

Well-known member
Werd een beetje schijtziek van die gespeelde verontwaardiging hier van sommigen hier.
Van minderjarigen blijf je af, en eerlijk gezegd ligt mijn persoonlijke interesse niet onder de 35, dat inrijden laat maar aan een ander over, evengoed bitch please.

Oh dat. Borsato is wel een flikkertje, ik heb me bij de rest niet ingelezen ( truth be told, boeit me ook geen fuck ).

Niet onder 35 ? Keurige gozer,…keurig.
 

Ska P 187

Well-known member
Ik heb af en toe een grot bek, maar op dit moment zit ik braf mijn booster uit te zitten...
Zoveel rebels zit er niet meer in.
 

gevegt

Well-known member
Zap ik naar Beau, zit dat tering wijf wat niet kan zingen er ook.
Ik moet leren om minder te zappen.
 
Bovenaan