Tv-topic

gevegt

Well-known member
Ik kijk even naar Op1 .
Die mevrouw probeert duidelijk de meubelen te redden.
Dat gaat ze dus niet redden.
 

zwammy

Well-known member
Het roer om. Dus dan heb je beide echt een gouden baan, zeg je die op om een 5 sterren appartementencomplex neer te zetten. Heb je in TWEE jaar 1 kamer af, 1 gast gehad en ga je naar Dubai om weer veel geld te verdienen met je oude bana zodat je dan weer verder kunt gaan met dat project.
 

JMD

Well-known member
Nadat Tom Egbers door Engeland trok voor de TV en daarna door Ierland begint vanaf morgen zijn serie over Schotland. Mooi.

Ik mag hopen dat Wales gaat volgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Makanaky

Well-known member
Prachtig uitgangspunt maar Tom Egbers maak dit een no-go. Meester in heel veel woorden nodig hebben om niets te zeggen. En dat hakkelend / zwalkend. Brrrr.
 

BlauwVinger

Well-known member
Over welke kanalen kunnen jullie beschikken om de OS in Beijing te kunnen volgen. De schotel op het dak van ons appartement is zó groot dat dat vanwege de zonnereflectie het vliegverkeer omgeleid moet worden. Wij kunnen switchen tussen NOS, de Poolse Eurosport, het Tsjechische Nova Sport, het Franse RTS, het Zwitserse SRF en het Italiaanse RAI.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

erka

Well-known member
Nederlandse Eurosport en Eurosport2 en de publieke zenders. Ik switch tussen Eurosport, NOS en ARD/ZDF. Eurosport voor van alles, NOS voor het schaatsen en Duitsland voor als Eurosport net het verkeerde uitzendt (bv. vrouwenijshockey). Geen livestream abo gekocht deze keer.
 

JMD

Well-known member
Eurosport Player voor alle sporten, verder Nederland, Duitsland, België, Eurosport regulier en de BBC. Nu schaatsen op de BBC... :)
 

JMD

Well-known member
Ja leuk. Krijg je weer de uitleg van de klapschaats.
Jep. En ze leggen de regel bij het wisselen verkeerd uit... Volgens hen zou de gene die voor ligt voorrang hebben bij het wisselen.

Echt leuk om te horen hoe bepaalde dingen die voor ons zo gewoon zijn, voor anderen dat totaal niet zijn.
 

gevegt

Well-known member
2DOC over het Asielopvang in Oranje.
Ondanks wat we hier vaak lezen, heeft de Drentse bevolking ook haar goede kanten.
Aanrader!
 
Bovenaan