Tv-topic

Satyr

Administrator
Forumleiding
Talpa-medewerksters hebben een paginagrote advertentie in het AD geplaatst om John de Mol aan te spreken op zijn optreden en verklaring in het BNNVARA-programma BOOS.


Zij zijn het niet eens met de uitlatingen die hun baas tegenover Tim Hofman deed in hun gesprek over de misstanden bij The voice of Holland. "Beste John, het ligt niet aan de vrouwen. Groet, de vrouwen uit je bedrijf", staat op de pagina.
 

De Wolf

Well-known member
Ik heb veel respect voor wat John allemaal heeft gepresteerd maar sociaal is hij net een natte krant.
Dat nu heel Nederland over hem valt is ook jammer. Dat trekt een beetje de aandacht weg van die vier viespeuken.
 

zwammy

Well-known member
Krijg er een beetje een slappe zak van. Weet je, als er in jou bedrijf iemand rondloopt die loopt te jutten met stagiaires weet iedereen dat. Nu word het bekend en loopt echt iedereen te zeggen ik wist van niets en mijn naam is haas. Echt flikker op met die gespeelde verontwaardiging. Of trok 10 jaar geleden je smoel open of houdt je niet boeiende mening voor je.
 

Eef de Kip

Well-known member
Is Angela de Jong de officier van Justitie in deze zaak? En is er niemand in haar omgeving die zegt joh blijf is een avondje thuis ofzo?
En ja, de Mol was intens onhandig met zijn uitspraken en zal er medeverantwoordelijk voor zijn dat er blijkbaar een cultuur is ontstaan dat men niet zo snel op een vertrouwenspersoon af stapt, heeft hij toch ook duidelijk gezegd dat daar iets aan moet gebeuren maar ik word wel een beetje kriegel van alles en iedereen die nu roept dat hij dus vindt dat het aan de vrouwen ligt want dat kan ik me dus niet voorstellen.

Verder ben ik er nu wel klaar mee, ik verlang bijna naar een nieuwe corona uitbraak.
 

De Wolf

Well-known member
Blijkbaar moet er nu ook een hetze komen tegen de familie de Mol.

Ik wil nog wel geloven dat John dit niet allemaal wist op dat ene geval na dan. John is een perfectionist. Dat hij Jeroen nog een tweede kans heeft gekregen vind ik al heel bijzonder. Maar dat zal nog wel zijn vanwege zijn relatie met Linda. Van Marco en Ali B zal hij ook niet geweten hebben. Dan had hij hun er wel (stilletjes) uitgegooid.

Wat betreft Linda. Ik weet niet of zij het wist. Ik kan mij niet voorstellen dat ze het zou accepteren dat haar man dit soort dingen deed. Ik ben van mening dat ze ook eerst haar verhaal moet doen en niet met z'n allen maar een conclusie moeten doen. Dat ze daar nu nog niet aan toe is kan ik ook begrijpen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Is Angela de Jong de officier van Justitie in deze zaak? En is er niemand in haar omgeving die zegt joh blijf is een avondje thuis ofzo?
En ja, de Mol was intens onhandig met zijn uitspraken en zal er medeverantwoordelijk voor zijn dat er blijkbaar een cultuur is ontstaan dat men niet zo snel op een vertrouwenspersoon af stapt, heeft hij toch ook duidelijk gezegd dat daar iets aan moet gebeuren maar ik word wel een beetje kriegel van alles en iedereen die nu roept dat hij dus vindt dat het aan de vrouwen ligt want dat kan ik me dus niet voorstellen.

Verder ben ik er nu wel klaar mee, ik verlang bijna naar een nieuwe corona uitbraak.

Deels eens, maar om in je slotstatement defacto de focus te leggen dat de vrouwen zich toch echt moeten melden is niet zo handig. Dat hij op zich met die vrouwelijke begeleiders en externe vertrouwenspersonen wel degelijk wat had staan doet daar niets aan af. Ik denk ook wel dat hij iets te makkelijk heeft aangenomen dat het een incident zou zijn met zijn zwager.

Linda haar statement vind ook niet best. Maar dit zou vooral over de daders moeten gaan. Het is duidelijk dat Ali B. de grootste eikel in het geheel is en daar was iig geen wetenschap bij John de Mol. Laten we vooral focussen op de daders.

EDIT: Ik begrijp dat Ali B. zich inmiddels na wat sessies met zijn advocaat wel wat seksuele relaties begint te herinneren.
 
Laatst bewerkt:

erka

Well-known member
Het zal mij echt aan mijn reet roesten dit. De hele Hilversumse mediawereld is één groot neukpaleis. De Gooise matras is niet voor niks een begrip. Iedereen uit de mediawereld die hier verontwaardigd over is, is zo hypocriet als een stuk stront.

Waarmee ik niks goedpraat overigens.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Qua vreemdgaan zeker geen verrassing, maar tegen de vrouwen hun zin is wel even iets anders. Maar ook dat is niet volledig een verrassing idd.
 

erka

Well-known member
Qua vreemdgaan zeker geen verrassing, maar tegen de vrouwen hun zin is wel even iets anders. Maar ook dat is niet volledig een verrassing idd.

Dat laatste is mijn punt. Het verrast mij als enorme buitenstaander in die wereld al totaal niet dat er misbruik plaatsvindt, dus dan moet het al helemaal geen verrassing zijn voor mensen die er dagelijks werken. Ik geloof daar echt helemaal niks van.
 

De Wolf

Well-known member
Ik hoop dat het alleen tot de Voice beperkt blijft maar ik vrees dat we de komende tijd nog wel meer personen beschuldigd worden van misbruik.
 

BlauwVinger

Well-known member
Kristallnacht in 't Gooi; een niets ontziende razzia. Met sardonisch genoegen, ronkend van rancune en klapwiekend van valsheid en wraakzucht.

Intrigerend hoe een huisvrouw als een schrijvende dominatrix de publieke opinie mobiliseert.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan