Tv-topic

De Wolf

Well-known member
Ik moet wel zeggen dat ik respect heb voor John dat hij daar gaat zitten.

Ali is inderdaad een vieze lul. Zoveel verhalen en dan nog ontkennen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik moet wel zeggen dat ik respect heb voor John dat hij daar gaat zitten.

Ali is inderdaad een vieze lul. Zoveel verhalen en dan nog ontkennen.
Ik heb helemaal geen respect voor John de Mol en zijn klote reactie. Tientallen meldingen over medewerkers van hem en geen durfde een melding te doen. Maar dat is de schuld van de slachtoffers, die moeten gewoon maar leren om eerder aan de bel te trekken. Flikker op, lul. Je bent onderdeel van het probleem en je hebt het niet eens door.
 

Maasveld

Well-known member
Ik heb helemaal geen respect voor John de Mol en zijn klote reactie. Tientallen meldingen over medewerkers van hem en geen durfde een melding te doen. Maar dat is de schuld van de slachtoffers, die moeten gewoon maar leren om eerder aan de bel te trekken. Flikker op, lul. Je bent onderdeel van het probleem en je hebt het niet eens door.
Gisteren zat Nick Schilder bij BEAU, die vertelde dat in zijn periode veel medewerkers/coaches, etc. direct de laan uit werden gestuurd als kandidaten zich op wat voor manier dan ook niet prettig voelden. Met dat in het achterhoofd is het echt stuitend dat Rietbergen gewoon mocht blijven.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Volgens die verschrikkelijke Evert Santegoeds zou Borsato 'er wel goed uit komen'. Beetje aanraken op de billen enzo. Los van het feit dat dit bizar is, liet hij even achterwege dat hij dit deed bij meisjes van 14.

Ik heb het nog niet gezien, maar hiermee is toch de bevestiging er wel dat de eerdere verhalen waar zijn? Maar goed, Taghi is wellicht ook wel een toffe pik in vergelijking met Hitler en Stalin. Misschien doelde hij op een contrast.

Gisteren zat Nick Schilder bij BEAU, die vertelde dat in zijn periode veel medewerkers/coaches, etc. direct de laan uit werden gestuurd als kandidaten zich op wat voor manier dan ook niet prettig voelden. Met dat in het achterhoofd is het echt stuitend dat Rietbergen gewoon mocht blijven.

Dat is ook gewoon stuitend. Nog niks gezien, maar uit de verhalen van zijn vrienden kun je opmaken dat dit nou ook niet echt een verrassing of onbekend was.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Gisteren zat Nick Schilder bij BEAU, die vertelde dat in zijn periode veel medewerkers/coaches, etc. direct de laan uit werden gestuurd als kandidaten zich op wat voor manier dan ook niet prettig voelden. Met dat in het achterhoofd is het echt stuitend dat Rietbergen gewoon mocht blijven.
Hier had John zich wel goed ingedekt. Inderdaad is het zo dat je na 10 jaar trouwe dienst zonder enkel incident er wat voor kunt zeggen dat een paar ongepaste appjes (let wel, John deed het overkomen alsof dit de situatie was) enkel leiden tot een flinke reprimande en een belofte dat het nooit meer gebeurt. Maar dat hele gegeven is nogal vreemd met in elk geval 19 bekende onafhankelijke meldingen over de periode van flink wat jaren. En het feit dat Rietbergen eerder al in elk geval een notoire vreemdganger bleek. Wat John echt wel wist, aangezien het zijn zwager betreft.

Maar dit vond ik zelf nog niet eens het ergste van dat interview. Want hiermee kom je in een soort welles/nietes, wat gewoon super ingewikkeld is als je er niet bij bent geweest. Misschien komt dat nog wel een keer helemaal boven tafel, maar dat weten we gewoon niet.

Waar het zeker wel over zou moeten gaan zijn drie dingen die John de Mol benoemde:

- Hij kan zich niet voorstellen dat Jeroen Rietbergen een machtspositie heeft tegenover jonge vrouwelijke deelnemers aan The Voice. Dat is op z'n minst stuitend naïef.
- Hij vindt niet dat hem of de productie wat te verwijten valt, want ze hebben een zero-tolerance beleid wat betreft seksueel onaanvaardbaar gedrag. Hiermee gaat hij voorbij aan de minstens 40(!) unieke meldingen over wangedrag bij The Voice.
- Hij hoopt dat de slachtoffers "hiervan geleerd hebben en voortaan sneller aan de bel trekken". Dit is het aller aller ergste. Ik heb er eigenlijk geen gepaste woorden voor wat ik vind van die uitspraak.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Plus;

- Hij zorgt er niet voor dat er een sfeer in het bedrijf ontstaat waarin medewerkers dit soort wanstaltigheden durven te melden. Ik heb nu namelijk citaten van meerdere (oud-)medewerkers gelezen waaruit bleek dat men dit allang wist.
 

SanMark.

Well-known member
Wat ik dan niet snap dat iedereen het er over heeft dat hij zijn zwager de hand boven het hoofd heeft gehouden.

Het is zo'n familie man en ze zijn zo close met elkaar en als de man van je zus zich zo misdraagt dan zorg je toch dat hij een ( bij wijze van spreken) paar betonnen voetjes krijgt en zorg je dat hij nergens meer aan de bak komt.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Max

Administrator
Forumleiding
Wat ik dan niet snap dat iedereen het er over heeft dat hij zijn zwager de hand boven het hoofd heeft gehouden.

Het is zo'n familie man en ze zijn zo close met elkaar en als de man van je zus zich zo misdraagt dan zorg je toch dat hij een ( bij wijze van spreken) paar betonnen voetjes krijgt en zorg je dat hij nergens meer aan de bak komt.

Dat zou je zeggen. Maar Linda is aan deze vent gekomen door ermee vreemd te gaan en die vent zat toen in een relatie met Lieke van Lexmond. Die toenmalige vent van Linda ging overigens ook al vreemd. Het lijkt erop alsof dat allemaal vrij normaal is in dat wereldje.
 
Bovenaan