Tv-topic

Max

Administrator
Forumleiding
Linda heeft haar vent eruit gezet. Kennelijk wist ze toch niet alles of heeft er sindsdien er nog meer plaatsgevonden.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Die Rietbergen heeft toch gezegd dat het on sex ging?

Om één of andere reden geloof ik Ali B wel, dat hij onschuldig is.
 

Hankie

Well-known member
Die Rietbergen heeft toch gezegd dat het on sex ging?

Om één of andere reden geloof ik Ali B wel, dat hij onschuldig is.
Nee joh, Ali B is een grote viespeuk. Daar gaan al tijden verhalen en geruchten over. Betaald de meisjes ook voor sex, etc/
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Nee joh, Ali B is een grote viespeuk. Daar gaan al tijden verhalen en geruchten over. Betaald de meisjes ook voor sex, etc/
Ja, hij doet het dus niet stiekem. Hij lijkt me dan iemand die probeert een nummer of adres te scoren ipv dubbelzinnige opmerkingen te maken achter de schermen
 

Batigoal

Well-known member
En ook Humberto Tan is er met de figuurlijke haren bijgetrokken!

Zou best kunnen, van Jeroen Pauw is het natuurlijk al een tijdje bekend en ook van Matthijs van Nieuwkerk gaan al een paar jaar geluiden dat hij zo ongeveer iedere stagiair op het Mediapark heeft gepakt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
En ook Humberto Tan is er met de figuurlijke haren bijgetrokken!

Zou best kunnen, van Jeroen Pauw is het natuurlijk al een tijdje bekend en ook van Matthijs van Nieuwkerk gaan al een paar jaar geluiden dat hij zo ongeveer iedere stagiair op het Mediapark heeft gepakt.
Humberto Tan doet aangifte tegen Albert Verlinde wegens smaad.
 

zwammy

Well-known member
Was het interessant? Had 'm net te laat opgezet. Begon er een of andere zultnek weer te jammeren over de cultuur. Toen had ik m afgezet.
 

Maasveld

Well-known member
En ook Humberto Tan is er met de figuurlijke haren bijgetrokken!

Zou best kunnen, van Jeroen Pauw is het natuurlijk al een tijdje bekend en ook van Matthijs van Nieuwkerk gaan al een paar jaar geluiden dat hij zo ongeveer iedere stagiair op het Mediapark heeft gepakt.
Dat is wel een heel slechte afleidingsmanoeuvre van De Mol.
 
Bovenaan