Ja dan zal je zelfs moeite krijgen met ademen.Daarom blijf ik hier ook wonen, ben als de dood dat ik ook nog dommer word
Nee joh, Ali B is een grote viespeuk. Daar gaan al tijden verhalen en geruchten over. Betaald de meisjes ook voor sex, etc/Die Rietbergen heeft toch gezegd dat het on sex ging?
Om één of andere reden geloof ik Ali B wel, dat hij onschuldig is.
Jij kijkt dus overduidelijk geen roddelpraat van Dennis & Jan .Die Rietbergen heeft toch gezegd dat het on sex ging?
Om één of andere reden geloof ik Ali B wel, dat hij onschuldig is.
Ja, hij doet het dus niet stiekem. Hij lijkt me dan iemand die probeert een nummer of adres te scoren ipv dubbelzinnige opmerkingen te maken achter de schermenNee joh, Ali B is een grote viespeuk. Daar gaan al tijden verhalen en geruchten over. Betaald de meisjes ook voor sex, etc/
Humberto Tan doet aangifte tegen Albert Verlinde wegens smaad.En ook Humberto Tan is er met de figuurlijke haren bijgetrokken!
Zou best kunnen, van Jeroen Pauw is het natuurlijk al een tijdje bekend en ook van Matthijs van Nieuwkerk gaan al een paar jaar geluiden dat hij zo ongeveer iedere stagiair op het Mediapark heeft gepakt.
Mol Jr laat zich even stevig ondervragen door Catherine Keyl bij zijn programma.
Heb het even teruggekeken. Wel respect voor Johnny de Mol. Heftige situatie voor hem.Was het interessant? Had 'm net te laat opgezet. Begon er een of andere zultnek weer te jammeren over de cultuur. Toen had ik m afgezet.
Dat is wel een heel slechte afleidingsmanoeuvre van De Mol.En ook Humberto Tan is er met de figuurlijke haren bijgetrokken!
Zou best kunnen, van Jeroen Pauw is het natuurlijk al een tijdje bekend en ook van Matthijs van Nieuwkerk gaan al een paar jaar geluiden dat hij zo ongeveer iedere stagiair op het Mediapark heeft gepakt.