[Transfers] Nederland

Batigoal

Well-known member
PEC Zwolle plukt Abdelmalek El Hasnaoui bij Jong Ajax weg als opvolger van Jesper Drost. Het is allemaal niet bepaald indrukwekkend wat Zwolle binnenhaalt. El Hasnaoui vond ik ??n van de mindere spelers van Jong Ajax en dat op Jupiler League-niveau. Maar wie weet haalt Jans het beste in hem naar boven.

Pascallovic

Well-known member
Het geld zal daar wel op zijn of de scouts kunnen niet echt meer de spelers vinden zoals ze de afgelopen jaren heel knap deden.

Joost

Well-known member
Het is wel erg rustig in Nederland vandaag.

Wie iemand eigenlijk hoe het met die Thomas Verheydt zit? Die wacht nog steeds op dispensatie om bij MVV te mogen spelen?

Miramar

Well-known member
De Graafschap wil nog twee spelers halen voor de deadline. Ik weet er nog wel twee..............................die halve ransaap en dat blonde ventje wat er niks van kan.

Max

Administrator
Forumleiding
Goede voetballer. Alleen qua karakter twijfelachtig. Wel opvallend dat zijn carri?re richting het niveau De Graafschap is gegaan. In zijn eerste periode FC Utrecht dacht men mede door Van Hanegem zijn lofzang dat hij wellicht echt een stap omhoog aan zou kunnen. Vervolgens koos hij zelf voor Roda JC die snel in zwaar weer raakte.

Laatst bewerkt:

Eresd?g?

Banned
Die carri?re valt toch ook tegen. Ik had een paar jaar geleden gedacht dat hij wel bij de top 3 zou komen na zn debuutjaar. Valt dat even tegen....

Joost

Well-known member
Ik vond het ook een erg goede voetballer maar bij Roda lag hij niet goed in de groep. Er sowieso veel onvrede in de spelersgroep destijds met enkele moeilijke jongens, Janssen, Hocher, Kali.

Max

Administrator
Forumleiding
Is een tijdje lang basisspeler geweest, maar vorig seizoen uit de basis verdwenen en op het tweede plan geraakt. Wel een goede aanwinst voor Helmond.

De Wolf

Well-known member
Vlaar is geblesseerd anders zou hij wel een club hebben.

De rest is inderdaad leuk voor hoogstens middenmoot.

Bovenaan