[Transfers] Nederland

Bernardo

Well-known member
Die komt eraan, Henk zei we gaan hem rustig brengen. Maar die staat er binnen een paar weken wel. Gaan we echt veel plezier aan beleven. Laatste 3 oefenwedstrijden ook gescoord, tegen Kasimpasa, K?ln en Achillles.
 

zwammy

Well-known member
Maaskant vindt Peters een linksbuiten, en die hebben we niet meer nodig. Die Spanjaard wil zelf graag komen, of hij er iets van kan is natuurlijk afwachten maar met Brands en Verbeek voorin heb je toch een vrij goede aanval voor toto begrippen. Dan heb ik zelf ook liever die Spanjaard dan Peters.
 

Batigoal

Well-known member
Maaskant vindt Peters een linksbuiten, en die hebben we niet meer nodig. Die Spanjaard wil zelf graag komen, of hij er iets van kan is natuurlijk afwachten maar met Brands en Verbeek voorin heb je toch een vrij goede aanval voor toto begrippen. Dan heb ik zelf ook liever die Spanjaard dan Peters.

Ik zou het zelf wel leuk vinden om Daniel Lucas bij NAC te zien. Ik heb ooit als klein manneke zijn handtekening gescoord tijdens een training van Marseille. Toen was hij zelf een jaar of 19 en aangezien hij daarna uit beeld is verdwenen is het raar voor mijn gevoel dat NAC hem wil halen als ervaren spits.
 

zwammy

Well-known member
Ah, ok?. Duidelijk.

Hij is ook pas 30 dus dat valt nog wel mee.
 
Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
ADO hoopt vandaag nog de komst van Mike Havenaar af te ronden, zodat hij al tegen PSV kan starten. Anders hebben ze geen echte spits. Verder is de club nog steeds bezig om de Hondurees international Rubilio Castillo naar Den Haag te halen, maar aangezien hij van buiten de EU komt ligt dat wat moeilijker.

En FC Utrecht heeft een bod van €6 miljoen van Brentford op S?bastien Haller afgewezen. De verwachting is echter wel dat Haller deze zomer alweer vertrekt uit Utrecht. Dan kunnen ze mooi cashen, maar houden ze een wel erg matig team over.
 

Pascallovic

Well-known member
ADO hoopt vandaag nog de komst van Mike Havenaar af te ronden, zodat hij al tegen PSV kan starten. Anders hebben ze geen echte spits. Verder is de club nog steeds bezig om de Hondurees international Rubilio Castillo naar Den Haag te halen, maar aangezien hij van buiten de EU komt ligt dat wat moeilijker.

En FC Utrecht heeft een bod van €6 miljoen van Brentford op S?bastien Haller afgewezen. De verwachting is echter wel dat Haller deze zomer alweer vertrekt uit Utrecht. Dan kunnen ze mooi cashen, maar houden ze een wel erg matig team over.
Las berichten dat ze €9 miljoen wilden hebben. Dan kan ik mij niet voorstellen dat iemand hem komt ophalen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Je moet op tijd zijn ingeschreven bij de KNVB. Die papierwinkel moet volgens mij allang en breed zijn afgerond wil Havenaar morgen kunnen spelen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
VI meldt dat Havenaar sowieso niet speelt tegen PSV, ivm de door Max al benoemde papierwinkel
 

Batigoal

Well-known member
Handig ook van ADO om maandenlang te gokken op ??n optie waarvan je weet dat die niet snel beschikbaar is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Sowieso werd er eerst vanuit Engeland op Kramer geboden, daarna dat hele zandbak verhaal en vlak daarna heeft Feyenoord zich gemeld. Als je spits de hele transferzomer bezig is met transfers, dan mag ik aannemen dat je ook nog een alternatief hebt.
 

Batigoal

Well-known member
Sowieso werd er eerst vanuit Engeland op Kramer geboden, daarna dat hele zandbak verhaal en vlak daarna heeft Feyenoord zich gemeld. Als je spits de hele transferzomer bezig is met transfers, dan mag ik aannemen dat je ook nog een alternatief hebt.

En blijkbaar vonden ze het ook prima om ondertussen de andere spits in de selectie, Mike van Duinen, van de hand te doen.
 

fr-keff

Active member
Je moet op tijd zijn ingeschreven bij de KNVB. Die papierwinkel moet volgens mij allang en breed zijn afgerond wil Havenaar morgen kunnen spelen.

Normaal gesproken vrijdag om 12:00 maar door het uitstellen van de wedstrijd weet ik niet of de KNVB daarvoor de regels heeft aangepast.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Normaal gesproken vrijdag om 12:00 maar door het uitstellen van de wedstrijd weet ik niet of de KNVB daarvoor de regels heeft aangepast.

Was uitgesteld tot vanmiddag 12:00 uur. Transfer is nu rond, maar nog niet voor dat tijdstip. Geen Havenaar dus morgen, maar een vleugelspeler in de spits.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Was uitgesteld tot vanmiddag 12:00 uur. Transfer is nu rond, maar nog niet voor dat tijdstip. Geen Havenaar dus morgen, maar een vleugelspeler in de spits.

Lijkt mij dat de papiermolen te lang duur en dat een transfer rond is niet het enige criterium is. Anders is het wel heel erg amateuristisch om die transfer niet voor 12:00 rond te maken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De transferdeadline is nog niet verstreken, dus die kunnen wij dan ook weer oppikken en opstellen op 30 augustus.
 
Bovenaan