[Transfers] Nederland

Unregistere

Well-known member
FC Dordrecht heeft Shayron Curiel voor ??n seizoen gecontracteerd. De aanvaller komt over van Alexandria '66 en kwam eerder al eens uit voor Dordt.
 

Maasveld

Well-known member
Gaat NEC dan toch weer op de oude voet verder? Ze hebben de 23-jarige Pool Wojciech Golla vastgelegd, een centrale verdediger.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dan ga je weinig transfers van NEC goed hebben in het transferspel.
 

RickPSV

Active member
PSV neemt doelman Luuk Koopmans over van FC Oss. Dat bevestigt technisch manager Marcel Brands vrijdagochtend. De 21-jarige keeper tekent een driejarige verbintenis bij PSV met een optie op een vierde seizoen.

Koopmans: ‘Een mooiere stap kon ik me niet wensen’
“Ik ben echt super blij, een mooiere stap kon ik me niet wensen”, reageerde Koopmans direct na ondertekening van zijn contract tegenover PSV.nl. “Van jongs af aan ben ik al fan van PSV. Als klein jongetje liep ik aan de hand van Johann Vogel het veld op. Ik volg de club ook op de voet. Ook daarom is dit een prachtige kans.” In het eerste jaar heeft Koopmans zichzelf als doel gesteld zich te verbeteren. “Ik wil me dit seizoen tijdens de training ontwikkelen tot een betere keeper. Zo hoop ik me te bewijzen om uiteindelijk m’n wedstrijden in het Philips Stadion te kunnen spelen.”

Aansluiten bij selectie
Koopmans, van 18 november 1993, zal in de voorbereiding van het seizoen 2015-2016 aansluiten bij de selectie van hoofdcoach Phillip Cocu en gedurende het seizoen zijn wedstrijden gaan spelen in de Jupiler League voor Jong PSV. In diezelfde competitie kwam hij afgelopen seizoen 31 keer in actie voor FC Oss, de club uit zijn geboortestad. De keeper maakte onder meer deel uit van de gezamenlijke jeugdopleiding van N.E.C. en FC Oss en debuteerde in het seizoen 2012-2013 in het eerste elftal van laatstgenoemde ploeg uit het noorden van Brabant.
2b1def38-868b-4906-974d-87d3b371a3f8_Contractondertekening-LuukKoopmans9801.jpg
 

ALenstra

Well-known member
Hij was transfervrij maar er was volgens hem weinig interesse in het betaalde voetbal. Hij ging er al van uit in de topklasse te spelen.
 

Batigoal

Well-known member
Hij was transfervrij maar er was volgens hem weinig interesse in het betaalde voetbal. Hij ging er al van uit in de topklasse te spelen.

Dat lijkt me ook verstandiger dan maar liefst 3 jaar Emmen. Hij kan beter nu alvast proberen een maatschappelijke carri?re op te bouwen.
 

Mr. Wrong

New member
Onder welke steen heb jij geleefd?

Hoe bedoel je. Ik had deze site nog niet eerder gezien. Kan toch?
Maar uit jouw woorden maak ik op dat die al eens hier is langs gekomen. Dus best raar dat iemadn die hier nog niet zo lang komt dit niet heeft gezien
 

Eef de Kip

Well-known member
Hoe bedoel je. Ik had deze site nog niet eerder gezien. Kan toch?
Maar uit jouw woorden maak ik op dat die al eens hier is langs gekomen. Dus best raar dat iemadn die hier nog niet zo lang komt dit niet heeft gezien

Het is een site die hier iig al frequent langs is gekomen vandaar dat Maasveld wellicht verbaast was dat je er nu mee kwam. maakt ook niet uit, ik vind het wel een leuke site met al die cijfertjes.

Ik dacht dat het een vrij algemeen bekende site was.

Ik kwam er ook pas op nadat jij het hier vorig jaar of een jaar of 2 terug vermeldde
 

Unregistere

Well-known member
FC Den Bosch haalt Furhgill Zeldenrust terug naar Nederland. Speelde al eerder in Den Bosch, was toen verhuurd door RKC Waalwijk. Vorig jaar bij Dynamo Dresden gevoetbald.
 

ALenstra

Well-known member
Ali Messaoud van Willem II naar FC Vaduz in Liechtenstein maar spelend in de Zwitserse competitie.
 
Bovenaan