[Transfers] Nederland

Maasveld

Well-known member
Het Russische avontuur van Rens van Eijden gaat niet door. Dinamo Moskou kwam met (onredelijke) aanvullende eisen.
 

Batigoal

Well-known member
Ook een positie waarvoor Chelsea nog wel wat spelers kan sturen.

Als ik Pieter de Visser vorige week las kan Vitesse zich beter voorbereiden op een jaar zonder huurlingen van Chelsea. Ze zijn in Londen absoluut niet te spreken hoe ze afgelopen seizoen met de gehuurde spelers omgingen bij Vitesse.
 

Joost

Well-known member
Piet de Visser daar word ik ook een beetje moe van.

Ik las de achterzijde van Piets boek in de Bruna gisteren. Piet heeft Ruud van Nistelrooij en Marc Overmars ontdekt.
Ik heb niet verder gelezen of dat in het stadion of via teletekst was.
 

ALenstra

Well-known member
Michael De Leeuw verlaat FC Groningen en gaat naar Chicago Fire in de Amerikaanse MLS.
Enzio Boldewijn verlaat Almere City en gaat naar Crawley Town in de Engelse League Two.
 

Maasveld

Well-known member
Als ik sommigen hier moet geloven hebben jullie met hem de beste verdediger van de Eredivisie vastgelegd.
Tja, als je je goed staande kunt houden in de subtop van de Bundesliga zal je er toch wel iets van moeten kunnen lijkt me. Nu is het inmiddels een stuk minder, maar voor Roda nog altijd een prima optie denk ik.
 

Joost

Well-known member
Als ik sommigen hier moet geloven hebben jullie met hem de beste verdediger van de Eredivisie vastgelegd.

Hij ging bij ons weg als zo ongeveer de allerslechtste verdediger uit de Eredivisie.

Heeft als jeugdspeler echt uitgebreid de kans gekregen maar het nooit kunnen waarmaken, ging toen niet voor niets naar het 3e niveau in Duitsland. Nu is de Eredivisie in niveau flink gedaald en dus zou hij met zijn ervaring toch wel wat moeten kunnen brengen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tja, als je je goed staande kunt houden in de subtop van de Bundesliga zal je er toch wel iets van moeten kunnen lijkt me. Nu is het inmiddels een stuk minder, maar voor Roda nog altijd een prima optie denk ik.

Ala Frank Verlaat bij Ajax.
 
Bovenaan