Ben je lekker mee als NEC, want ze hebben zijn vervanger al gehaald.Het Russische avontuur van Rens van Eijden gaat niet door. Dinamo Moskou kwam met (onredelijke) aanvullende eisen.
Ik vind hem voor een redelijk aanvallende speler zo weinig scoren. Een speler die het verschil tussen playoffs of het rechterrijtje niet maakt, terwijl hij het qua talent wel zou moeten kunnen.Goeie zet.
Ook een positie waarvoor Chelsea nog wel wat spelers kan sturen.
Piet de Visser daar word ik ook een beetje moe van.
Zoals verwacht heeft Roda JC Roel Brouwers vastgelegd, voor 2 jaar.
Toch een verrassing voor mij.
Zoals verwacht heeft Roda JC Roel Brouwers vastgelegd, voor 2 jaar.
Tja, als je je goed staande kunt houden in de subtop van de Bundesliga zal je er toch wel iets van moeten kunnen lijkt me. Nu is het inmiddels een stuk minder, maar voor Roda nog altijd een prima optie denk ik.Als ik sommigen hier moet geloven hebben jullie met hem de beste verdediger van de Eredivisie vastgelegd.
Als ik sommigen hier moet geloven hebben jullie met hem de beste verdediger van de Eredivisie vastgelegd.
Tja, als je je goed staande kunt houden in de subtop van de Bundesliga zal je er toch wel iets van moeten kunnen lijkt me. Nu is het inmiddels een stuk minder, maar voor Roda nog altijd een prima optie denk ik.
Ala Frank Verlaat bij Ajax.
En Boulahrouz, Mathijsen, Stam etc.