[Transfers] Nederland

Batigoal

Well-known member
Dat was ooit wel een talent, maar die is ver teruggevallen blijkbaar. Al zal dat voor meekunnen komen in de Eredivisie geen probleem zijn.
 

De Groene Scout

Well-known member
Cas Peters (vorig jaar nog topscorer van Emmen) is bij Emmen op de bank belandt en wilde dus weg.
Hij gaat per direct naar FC Volendam en blijkt dus in de KKD.
 

Maasveld

Well-known member
VVV huurt Patrick Joosten voor 1 seizoen van Fc Utrecht. Met deze benodigde aanvallende versterking is de selectie die 35 punten moet gaan halen rond denk ik.
 

Joost

Well-known member
We hebben nog een Fin gehaald. Vayrinen heet de man en is niet die bekende.

Deze liep 1 op 2 bij FC Honka maar kon vervolgens niet heel erg doorbreken bij Dortmund, Dynamo Dresden en Hansa Rostock. Speelde wel 13 duels voor het 2e van Dortmund in de Regionalliga en scoorde daar 7 keer in. Dat vind ik wel vergelijkbaar niveau met de Eerste Divisie.
 

Janssen

Well-known member
Andrija Balic is gehuurd van Udinese voor de rest van het seizoen. Kroaat van 21 waar Udinese nog 3,5 miljoen voor betaald heeft.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Voor de liefhebber is Afellay transfervrij op te halen. Lijkt mij wel iets voor FC Utrecht.
 

Batigoal

Well-known member
Je boft maar weer, zwammy. Nog een aanwinst! Deze keer Franse verdediger Dervite die de afgelopen jaren bij Charleroi en Bolton niet meer aan te pas kwam.
 
Bovenaan