[Transfers] Nederland

Batigoal

Well-known member
Sparta heeft Laros Duarte definitief vastgelegd. De middenvelder was al op huurbasis overgenomen van PSV.

Lerin Duarte gaat naar Aris Saloniki in Griekenland. Nu ben ik benieuwd of Deroy Duarte nog een transfer maakt!
 

ALenstra

Well-known member
Vincent Vermeij van Heracles naar MSV Duisburg. Hij was door Heracles uitgeleend aan FC Den Bosch.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zonde. Had een nuttige speler met diepte voor Feyenoord kunnen zijn.
 

Batigoal

Well-known member
Jerdy Schouten kiest voor de Serie A. Hij maakt zijn club in de komende dagen bekend. Het volgende Nederlandse talent waarbij de Nederlandse topclubs hebben zitten te slapen?

En Vlap heeft zijn langverwachte transfer naar Anderlecht afgerond.
 

Pascallovic

Well-known member
Jerdy Schouten kiest voor de Serie A. Hij maakt zijn club in de komende dagen bekend. Het volgende Nederlandse talent waarbij de Nederlandse topclubs hebben zitten te slapen?
Ik vind dat deze speler wel erg groot wordt gemaakt. We hebben het over een 22 jarige speler die een paar leuke wedstrijden bij de degradant Excelsior heeft afgewerkt, maar die toch ook in een hoop wedstrijden niet zo heel veel liet zien. Ik heb de afgelopen jaren spelers gezien die meer talent hadden, maar niet succesvol waren in hun stap van de subtop naar de top. Zie bijvoorbeeld een Vejinovic, Labyad, Ayoub, Bilal, Larsson, Ramselaar, Maher, etc. Waarom is het dan zo vreemd dat de topclubs niet direct toehappen bij deze speler die met zijn club gedegradeerd is.
 
Laatst bewerkt:

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vind dat deze speler wel erg groot wordt gemaakt. We hebben het over een 22 jarige speler die een paar leuke wedstrijden bij de degradant Excelsior heeft afgewerkt, maar die toch ook in een hoop wedstrijden niet zo heel veel liet zien. Ik heb de afgelopen jaren spelers gezien die meer talent hadden, maar niet succesvol waren in hun stap van de subtop naar de top. Zie bijvoorbeeld een Vejinovic, Labyad, Ayoub, Bilal, Larsson, Ramselaar, Maher, etc. Waarom is het dan zo vreemd dat de topclubs niet direct toehappen bij deze speler die met zijn club gedegradeerd is.

Ik ben het bijna helemaal met je eens. Alleen vind ik dat Schouten wel meer dan een paar leuke wedstrijden heeft gespeeld. Hij stak er bij Excelsior echt met kop en schouders bovenuit. Desalniettemin denk ik niet dat hij al klaar is voor een topclub. De spelers die jij noemt zouden er bij Excelsior ook met kop en schouders bovenuit steken. Wel had ik hem graag naar een club als AZ of Heerenveen zien gaan, omdat ik denk dat hij daar wel de kwaliteiten voor heeft. Maar ik snap wel dat die clubs niet even 3 miljoen voor hem op tafel gaan leggen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zeker. Zou mij niets verbazen als Schouten dat ook waard blijkt.
 

Batigoal

Well-known member
Delano Burgzorg van De Graafschap naar Spezia in de Serie B. Jammer, ik denk dat hij voor de Nederlandse subtop wel een interessante aanwinst had geweest.
 
Bovenaan