Pascallovic
Well-known member
Dan heeft ie een riant salaris bij PSV. Daar kan Ajax nooit aan tippen.Bergwijn schijnt een woning in Amsterdam gekocht te hebben.
Dan heeft ie een riant salaris bij PSV. Daar kan Ajax nooit aan tippen.Bergwijn schijnt een woning in Amsterdam gekocht te hebben.
En zijn er ook open deuren in dat huis van Bergwijn?
Verstappen woont toch in Monaco?Max ook.
Je ziet duidelijk een kans op samenwonen.En zijn er ook open deuren in dat huis van Bergwijn?
Max ook.
En zijn er ook open deuren in dat huis van Bergwijn?
Ik vind dat deze speler wel erg groot wordt gemaakt. We hebben het over een 22 jarige speler die een paar leuke wedstrijden bij de degradant Excelsior heeft afgewerkt, maar die toch ook in een hoop wedstrijden niet zo heel veel liet zien. Ik heb de afgelopen jaren spelers gezien die meer talent hadden, maar niet succesvol waren in hun stap van de subtop naar de top. Zie bijvoorbeeld een Vejinovic, Labyad, Ayoub, Bilal, Larsson, Ramselaar, Maher, etc. Waarom is het dan zo vreemd dat de topclubs niet direct toehappen bij deze speler die met zijn club gedegradeerd is.Jerdy Schouten kiest voor de Serie A. Hij maakt zijn club in de komende dagen bekend. Het volgende Nederlandse talent waarbij de Nederlandse topclubs hebben zitten te slapen?
Ik vind dat deze speler wel erg groot wordt gemaakt. We hebben het over een 22 jarige speler die een paar leuke wedstrijden bij de degradant Excelsior heeft afgewerkt, maar die toch ook in een hoop wedstrijden niet zo heel veel liet zien. Ik heb de afgelopen jaren spelers gezien die meer talent hadden, maar niet succesvol waren in hun stap van de subtop naar de top. Zie bijvoorbeeld een Vejinovic, Labyad, Ayoub, Bilal, Larsson, Ramselaar, Maher, etc. Waarom is het dan zo vreemd dat de topclubs niet direct toehappen bij deze speler die met zijn club gedegradeerd is.
Ik las dat men voor Dijks al 20 miljoen over heeft, dan lijkt me 3 miljoen behoorlijk karig.Als je 8 miljoen voor Vlap krijgt lijkt mij 3 miljoen aardig marktconform.
Ik las dat men voor Dijks al 20 miljoen over heeft, dan lijkt me 3 miljoen behoorlijk karig.