[Transfers] Nederland

Unregistere

Well-known member
Sloetski is geen bange man. Niet iedere trainer zou het aandurven om Bazoer en Tannane aan de selectie toe te voegen. Misschien kan hij ze temmen met zijn Russische vriendelijkheid!
 

Batigoal

Well-known member
Branco van de Boomen naar De Graafschap. Die snap ik even niet. Hij was toch wel klaar voor een herkansing in de Eredivisie.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Feyenoord verhuurt Nieuwkoop aan Willem II en Summerville aan ADO Den Haag.
 

Batigoal

Well-known member
Björn Johnsen vertrekt definitief bij AZ. Hij maakt de toch wel opmerkelijke overstap naar het Zuid-Koreaanse Ulsan Hyundai. Daar mag hij toch maar mooi samenspelen met Dave Bulthuis!
 

Unregistere

Well-known member
Vooral benieuwd hoe zo'n club op het idee komt om Bulthuis en Johnsen te halen.

Dit gaf de doorslag:

Xro4heJ.gif
 

Unregistere

Well-known member
Lijkt mij sterk, want hij kan er niet zo gek veel van. Gewoon een extra optie voor Jong FC Volendam in de tweede divisie, vermoed ik.
 

Batigoal

Well-known member
RKC haalt na verdediger Stefan Velkov ook veelscorende middenvelder Richard van der Venne, hij komt als opvolger van Spierings. Ik heb "De Rooie" van Go Ahead altijd wel een aardige speler gevonden, benieuwd of hij zijn dadendrang ook in de Eredivisie kan laten zien.
 

Unregistere

Well-known member
De eerste 'coronatransfer' in Nederland toch? Kan best eens een quizvraag worden over een tijdje.

Mogelijk heeft de connectie met Gudde / Poldervaart nog een rol gespeeld bij deze overgang.
 

De Groene Scout

Well-known member
FC Twente heeft nog 10 nieuwe spelers nodig; maar de 1e is binnen. Voor de links achter positie komt Gijs Smal van Volendam erbij. Blij mee, prima speler, die bij meerdere eredivisieclubs op het lijstje stond en eens een keer een Nederlander (of klinkt dat verkeerd in deze tijd?)
 

Maasveld

Well-known member
FC Twente heeft nog 10 nieuwe spelers nodig; maar de 1e is binnen. Voor de links achter positie komt Gijs Smal van Volendam erbij. Blij mee, prima speler, die bij meerdere eredivisieclubs op het lijstje stond en eens een keer een Nederlander (of klinkt dat verkeerd in deze tijd?)
Ron Jans komt binnen en er wordt meteen een Nederlander gecontracteerd. Wat een toeval.
 
Bovenaan