[Transfers] Nederland

Max

Administrator
Forumleiding
Wellicht aardig om erbij te hebben. Moet het na 28 jaar nog steeds laten zien op eredivisie niveau.
 

Batigoal

Well-known member
Juninho Bacuna is de volgende Nederlander die naar Huddersfield Town gaat. Vraag me wel af of hij het niveau aan kan.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Rodney Kongolo naar Heerenveen

Leuke transfer! Ik heb die jongen voor het laatst zien voetballen in de C1 met Roy Makaay als trainer. Toen vond ik hem een groot talent (letterlijk en figuurlijk) en was ik niet zo verbaasd dat City hem gehaald heeft. Erg benieuwd hoe hij zich ontwikkeld heeft!
 

Miramar

Well-known member
Leuke transfer! Ik heb die jongen voor het laatst zien voetballen in de C1 met Roy Makaay als trainer. Toen vond ik hem een groot talent (letterlijk en figuurlijk) en was ik niet zo verbaasd dat City hem gehaald heeft. Erg benieuwd hoe hij zich ontwikkeld heeft!
Niet ontwikkeld want gefaald bij city. ??n van zovele die Feyenoord heeft verlaten voor wat extra centen. En allemaal komen ze terug. Hoog in de bol.
 

Maasveld

Well-known member
Niet ontwikkeld want gefaald bij city. ??n van zovele die Feyenoord heeft verlaten voor wat extra centen. En allemaal komen ze terug. Hoog in de bol.

Dus als je niet slaagt heb je je ook niet ontwikkeld? Vreemde gedachtegang. Verder ligt het wel vaker dan eens niet zo simplistisch als enkel hoog in de bol hebben.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Qua talent werd hij hoger ingeschaald dan zijn broer. Zijn broer was op die leeftijd al basisspeler bij Feyenoord en had al op een WK gespeeld.
 

SanMark.

Well-known member
Niet ontwikkeld want gefaald bij city. ??n van zovele die Feyenoord heeft verlaten voor wat extra centen. En allemaal komen ze terug. Hoog in de bol.

Lekker simpel. Waarschijnlijk heeft hij nu in die jaren 4 tot 5 x zoveel verdiend, en misschien als hij bij Feyenoord was gebleven had hij nu bij een Excelsior o.i.d. gevoetbald.
 
Bovenaan