[Transfers] Nederland

Joost

Well-known member
Laat hem eerst eens een serie van zeg 5 wedstrijden op rij een voldoende scoren voordat je dit een goede transfer kunt noemen.

Het is een aanvallende middenvelder die regelmatig bij een doelpunt betrokken was. Dit is alsof we Messi binnenhalen op ons niveau.
 

Maasveld

Well-known member
Dagblad de Limburger meldt dat VVV overeenstemming heeft bereikt met Werder Bremen over de huur van Lennart Thy.
 

zwammy

Well-known member
Komen volgens mij 2x per jaar naar NAC. Kans is wel aanwezig dat ze dan komen. Ben benieuwd naar Vancamp.
 

Bonehead

Well-known member
De transfer van Bram Castro is toch nog afgesprongen. Alle partijen waren vorige week al met elkaar rond, maar Castro kwam niet door de medische keuring en keert nu dus terug bij Heracles.

Mag ik eens vragen hoe jij aan deze informatie komt dat hij niet door de keuring kwam? Een vreemd verhaal. Ook toen het al beklonken zou zijn was er niets op de site van AA Gent te vinden. Volgens Castro zochten ze in Gent een ander soort doelman. Dat is dan geen beste research van die club. Verder lijkt Castro mij erg fit. Sneu voor hem natuurlijk dat het niet doorgaat, maar voor Heracles een uitkomst. Ik heb het idee dat na aankomend seizoen Fij er moet staan.

Heracles heeft twee middenvelders aangetrokken Jabubiak van regionaligist SV R?dinghausen (waar FC Groningen gisteren nog knap gelijk tegen speelde) en Leemhuis van Quick'20. Na revelatie Niemeijer kun je het rustig weer proberen.
 

Batigoal

Well-known member
Ik geloof uit de transferticker van Sporza. Toegegeven, daar staat weleens wat speculatie in.

Sparta haalt na de Sloveen Volas, de Duitser Chabot en de Fransman Bambock nu de Engelsman Dobson. Dat is een allround middenvelder die van West Ham komt.
 

delmaestro

Well-known member
Vitesse heeft Mukthar Ali overgenomen van Chelsea. De speler wordt niet gehuurd, maar wordt definitief overgenomen en tekent een contract voor 3 jaar.

Ali werd afgelopen winter al gehuurd voor de 2e seizoenshelft. Hij kwam 8 keer als invaller binnen de lijnen. Ali wordt te licht bevonden om in aanmerking te komen voor het 1e elftal van Chelsea. Bij Vitesse weten ze wat hij kan en zijn ze gecharmeerd. Het is een speler die nu gehaald is voor de breedte, maar zeker wel potentie heeft om zich te ontwikkelen tot basiskracht. Vorig jaar moest hij Nakamba voor zich dulden, dit jaar kan hij de strijd aangaan met Serero voor een plek als verdedigende middenvelder.

En zo staat de teller van Vitesse op acht:

Thomas Bruns
Thulani Serero
Fankaty Dabo (gehuurd)
Tim Matavz
Bryan Linssen
Remco Pasveer
Charlie Colkett (gehuurd)
Mukthar Ali
 

Batigoal

Well-known member
FC Utrecht huurt dit seizoen aanvaller Jean-Christophe Bahebeck van PSG.

FC Twente haalt broodnodige ervaring. De 31-jarige eenmalige Oostenrijkse international Michael Liendl komt transfervrij over van 1860 M?nchen.
 
Bovenaan