Jurjus en Kurto, zijn toch 2 gelijke?
Vitesse heeft dus maar liefst 9 miljoen euro ontvangen voor Zhang. Geen gek idee dus om als Nederlandse club te investeren in jonge Chinese spelers.
Dat lijkt me stug... Heeft bij Vitesse toch verdomd weinig laten zien.
Wauw. Dat is echt bizar hoog. Mag ik vragen naar je bron?
Gervane Kastaneer van ADO Den Haag naar FC Kaiserslautern. Heeft tot 2020 getekend.
En Bas Kuipers komt juist naar ADO Den Haag. 22-jarige linksback, kreeg geen nieuw contract bij Excelsior. Tekende voor twee jaar bij ADO.
6e begroting in de Eredivisie komend seizoen. Ik verwacht er veel van.ADO heeft zich neergelegd bij degradatie.
Echt waar, hoe komen die aan dat geld?
Lenen van de grootaandeelhouder van hun grootaandeelhouder.:duim: Wat kan er nou misgaan?
Die kon in de 2e Divisie nog geen potten breken. Dan is Daan Sutorius ook minimaal 15 miljoen waard. Of moet je daarvoor echt Chinees zijn?Vitesse heeft dus maar liefst 9 miljoen euro ontvangen voor Zhang. Geen gek idee dus om als Nederlandse club te investeren in jonge Chinese spelers.
Het is gewoon discriminatie.:hsv:Die kon in de 2e Divisie nog geen potten breken. Dan is Daan Sutorius ook minimaal 15 miljoen waard. Of moet je daarvoor echt Chinees zijn?