Batigoal
Well-known member
VVV heeft de 23-jarige Terry Anthonis van PAOK Saloniki voor 2 jaar vastgelegd. De beste man is 3-voudig Australisch international. Ik ken er helemaal niks van.
Maar hij hopelijk wel!
VVV heeft de 23-jarige Terry Anthonis van PAOK Saloniki voor 2 jaar vastgelegd. De beste man is 3-voudig Australisch international. Ik ken er helemaal niks van.
Ik hoop het met je mee. Nu nog een centrale verdediger (ze willen Buwalda maar NEC wil niet meewerken), een linksback (ze willen Cavlan maar die wil het eerst bij Heerenveen proberen), een spits en een buitenspeler.Maar hij hopelijk wel!
FC Groningen gaat maar weer eens een spits toevoegen aan het spitsenkerkhof van de laatste jaren. Veldwijk zou Groningen hebben verkozen boven Vitesse en ADO.
Die twee seizoenen geleden paar leuke wedstrijden speelde en direct werd vergeleken met Xavi.Wie is dat nou weer
Die twee seizoenen geleden paar leuke wedstrijden speelde en direct werd vergeleken met Xavi.
Nee maar er werd wel gedaan alsof hij een wereldtopper in spe zou zijn. Hij draaide aardig mee en liet af en toe leuke dingen zien maar ik vond m niet echt heel bijzonder.Je lult weer gruwelijk uit je nek. Die vergelijking met Xavi verzin je gewoon. Hij lijkt qua type speler namelijk helemaal niet op Xavi, dus dat zal ook niemand gezegd hebben.
Nee maar er werd wel gedaan alsof hij een wereldtopper in spe zou zijn. Hij draaide aardig mee en liet af en toe leuke dingen zien maar ik vond m niet echt heel bijzonder.
Nee maar er werd wel gedaan alsof hij een wereldtopper in spe zou zijn. Hij draaide aardig mee en liet af en toe leuke dingen zien maar ik vond m niet echt heel bijzonder.
Ik kan mn geheugen niet kwoten.Zit je weer te roeptoeteren. Quotes zitten er zeker niet in?
Tot vorig jaar was van Feyenoord naar Roda gewoon een move in de breedte. Het kan verkeren.
Kerkrade naar t Noorden.Is Kerkrade naar het zuiden verplaatst of Rotterdam naar het noorden?
Veel te goed voor Roda. Onbegrijpelijke move.
Zit natuurlijk op een dood spoor bij Feyenoord, maar Roda?