Niet meteen de club waar ik bij Haller had gedacht, maar wellicht is Frankfurt een blijvertje in het linkerrijtje.
In Duitsland is op Bayern na niemand een blijvertje in het linkerrijtje.
Niet meteen de club waar ik bij Haller had gedacht, maar wellicht is Frankfurt een blijvertje in het linkerrijtje.
In Duitsland is op Bayern na niemand een blijvertje in het linkerrijtje.
Inmiddels ook iets van 25 toch?Prima stap. Kijk naar een Modeste bij K?ln. Als hij zich ook zo kan ontwikkelen, dan kan hij daarna een mooie vervolgstap maken. Hij is ook nog erg jong.
22.Inmiddels ook iets van 25 toch?
We zullen er in ieder geval op vooruit gaan, al is dat natuurlijk niet heel lastig.Lijkt me een uitstekende aankoop voor VVV.
Die speelde twee seizoenen geleden bij Telstar toch? Leuke speler! Goeie aanwinst.2de versterking voor VVV: Tarik Tissoudali wordt voor 1 seizoen gehuurd van Le Havre.
2de versterking voor VVV: Tarik Tissoudali wordt voor 1 seizoen gehuurd van Le Havre.
Hij is nog altijd de enige spits in de selectie, dus ik neem aan dat er nu eindelijk nog eentje bijkomt. Dat is in ieder geval door de club aangegeven.Prima speler die het verdient om het eens in de Eredivisie te mogen proberen.
Wat gaat er gebeuren met de Seun of God; komt er nog een nieuwe spits bij?
Prima speler die het verdient om het eens in de Eredivisie te mogen proberen.
Maar die bij Cambuur niet veel heeft laten zien.
Mooie kans voor hem natuurlijk, maar hij heeft er niks te zoeken.Ok, ik dacht dat hij het daar wel aardig deed.
De Nederlandse markt bevalt Atalanta Bergamo blijkbaar erg goed, want Heracles-speler Robin Gosens is de volgende landgenoot die gaat naar de nummer 4 van Itali?.
Ok, ik dacht dat hij het daar wel aardig deed.
De Nederlandse markt bevalt Atalanta Bergamo blijkbaar erg goed, want Heracles-speler Robin Gosens is de volgende landgenoot die gaat naar de nummer 4 van Itali?.