Ik vind het net als Te Wierik en Drost zo'n speler die leuk meedoet in de middenmoot Eredivisie, maar je geen stap verder richting de subtop brengt.Warmerdam naar Groningen. Goeie speler voor die club hoor!
Ik vind het net als Te Wierik en Drost zo'n speler die leuk meedoet in de middenmoot Eredivisie, maar je geen stap verder richting de subtop brengt.
Bij PEC Zwolle wat voor mij middenmoot Eredivisie is deed ie het leuk.Drost die leuk meedoet? Drost kan niks. Een enorme teleurstelling.
Bij PEC Zwolle wat voor mij middenmoot Eredivisie is deed ie het leuk.
Heracles haalt de talentvolle verdediger Dario Van Den Buijs van FC Eindhoven. Daarnaast oud-Zwolle-speler Bart van Hintum. De ervaren verdediger zat in Turkije.
Verder gaat Fernando Lewis van AZ naar Willem II.
Voor AZ prima keeper. Komt ook uit de buurt. Zwaag meen ik. Leuk voor m deze transfer!
Brem Soumaoro verruilt FC Twente voor Go Ahead Eagles. De 20-jarige middenvelder tekent in Deventer een contract voor twee seizoenen, met een optie voor nog een jaar.
"Brem heeft alle kenmerken van een moderne middenvelder", aldus technisch manager Dennis Bekking*van Go Ahead Eagles. "Hij heeft een mooie lengte, is sterk, atletisch, dynamisch en beschikt over een prima balbehandeling. Bovendien beschikt hij over een groot doorzettingsvermogen, dat hem helpt in zijn ontwikkeling. De ontwikkeling die Brem de afgelopen jaren in de verschillende seniorencompetities heeft gemaakt en die hij nu in Deventer gaat doorzetten. Daar zijn we van overtuigd."
Dit seizoen gaan ze hoogstwaarschijnlijk in het rechterrijtje eindigen, al hebben ze wel de bekerfinale natuurlijk. Ze zijn aardig weggezakt in de tweede seizoenshelft.Niet meteen de club waar ik bij Haller had gedacht, maar wellicht is Frankfurt een blijvertje in het linkerrijtje.