[Transfers] Nederland

Pascallovic

Well-known member
Cyriel Dessers voor 3 jaar naar FC Utrecht, met een optie op nog een jaar. Ik vind het een risico. Toch een compleet andere spits dan Haller.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als dit hun enige troef is om Haller op te volgen, dan is dat altijd een risico.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Hahaha.


Zul je zien dat wij met Lamprou aan komen zetten. Volgens andere media zou Van Leer onze nieuwe keeper worden. Zou ik prima vinden.
 

Pascallovic

Well-known member
Want De Roon en Hateboer zijn gezegend met zoveel meer talent?
De Roon en Hateboer vielen mij in de Eredivisie meer op dan Gosens inderdaad. Ook een Diks valt in die categorie. Van al die namen is vooralsnog alleen de Roon geslaagd. Ik zie Gosens niet slagen op een hoger niveau.
 

Bonehead

Well-known member
Dat komt waarschijnlijk omdat hun clubs veel exposure hebben dan Heracles hoewel het verschil op de ranglijst lang niet zo groot is. Daarbij valt een Gosens op door zijn degelijkheid. Dat is nu niet iets waarvoor mensen naar het stadion gaan maar wel belangrijk natuurlijk. Maar of dat betekent dat Gosens minder talent heeft dan een de Roon of een Hateboer waag ik te betwijfelen. De spelers die juist bij een Heracles opvielen zijn bijna allemaal mislukt omdat zij op een hoger niveau niet konden onderscheiden. Het blijkt dan toch dat Heracles meer uit die spelers kan halen dan andere clubs. Daarom denk ik ook dat de kans van slagen van Gosens groter dan die van die vele andere spelers die voor zak geld vertrokken bij Heracles. En ach als misgaat kan Heracles hem zo weer ophalen. Voor niks uiteraard.

Ps. Ik wil Hateboer nog niet afschrijven. Hij zit maar pas en kreeg de laatste wedstrijden juist speeltijd.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan