Transfers hoofdklasse C zondagamateurs 2015-2016

noordooster

Well-known member
Het zou me niet verbazen wanneer het Youri Benjamins is, broer van Justin Benjamins en zoon van Elim trainer Jan Otto Benjamins.
 

noordooster

Well-known member
En Camiel Fidom gaat naar Staphorst.

De club waar hij voor zijn MSC-periode ook bij speelde.
Zoals het nu lijkt wordt MSC aardig verzwakt.
Maar misschien lopen er in Elim, Zuidwolde en Hollandscheveld nog wat spelers rond die voor hen een versterking kunnen zijn.
 

SanMark.

Well-known member
De club waar hij voor zijn MSC-periode ook bij speelde.
Zoals het nu lijkt wordt MSC aardig verzwakt.
Maar misschien lopen er in Elim, Zuidwolde en Hollandscheveld nog wat spelers rond die voor hen een versterking kunnen zijn.

Met wat er allemaal weggaat en wat MSC allemaal (niet meer) nog te bieden heeft kan dat volgens mij nooit opgevangen worden met spelers van lager speelden clubs.
 

bqandy

Well-known member
Vijf basisspelers blijven sowieso en dat zijn echte vaste krachten: Jos Fidom, Stephan Besuijen, Kaj van Duuren, Joel Huiskes en Justin Benjamins.
 

noordooster

Well-known member
Vijf basisspelers blijven sowieso en dat zijn echte vaste krachten: Jos Fidom, Stephan Besuijen, Kaj van Duuren, Joel Huiskes en Justin Benjamins.

Klopt, maar de vertrekkers Camiel Fidom, Vincent Oosterkamp, Robert Schonewille en Carlos Lopez Macedo zijn dat ook en ze zijn bepaald niet de minsten.
En de keeper die naar de zaterdagafdeling gaat speelde toch ook regelmatig mee ?
Bijlsma, Kist en Youri Benjamins komen.
Wat Alex Zomer gaat doen is kennelijk nog niet bekend. Goede speler voor MSC.
Ook over de Leeuw heb ik nog niets gehoord, maar als hij zou weggaan is dat gemakkelijk op te vangen.
Voorlopig met de plussen en minnen betwijfel ik of MSC komend seizoen een hoofdklassewaardig team heeft.
 

bqandy

Well-known member
Klopt, maar de vertrekkers Camiel Fidom, Vincent Oosterkamp, Robert Schonewille en Carlos Lopez Macedo zijn dat ook en ze zijn bepaald niet de minsten.
En de keeper die naar de zaterdagafdeling gaat speelde toch ook regelmatig mee ?
Bijlsma, Kist en Youri Benjamins komen.
Wat Alex Zomer gaat doen is kennelijk nog niet bekend. Goede speler voor MSC.
Ook over de Leeuw heb ik nog niets gehoord, maar als hij zou weggaan is dat gemakkelijk op te vangen.
Voorlopig met de plussen en minnen betwijfel ik of MSC komend seizoen een hoofdklassewaardig team heeft.

Doelman Marc Holterman is al jaren de eerste keeper van MSC. Maar waarom hij naar de kelder op zaterdag gaat? Het is wel een echte jongen van MSC.
De spelers die gaan zijn inderdaad niet de minsten, maar ik heb het idee dat MSC nog wel met wat spelers op de proppen komt. De club was altijd wel aardig bedreven met het speuren naar talent in de omgeving.
 

bqandy

Well-known member
En nog een vanavond: Orveo Ubbergen (aanvaller) terug bij Rohda Raalte. Was op avontuur gegaan bij het ter ziele gegane AFC Arnhem.
 

noordooster

Well-known member
Zomer blijft nog een jaar meldt MSC vanavond.

Dan is het wat betreft de belangrijkste spelers wel zo'n beetje bekend wat ze gaan doen.
Dat Zomer blijft is mooi voor MSC. Goed in de verdediging, kan ook op het middenveld spelen ( deed hij ook bij Hollandscheveld vaak ) en gaat bij corners enz vaak mee naar voren. Is sterk in de lucht.
Nu maar afwachten welke spelers MSC nog van andere clubs erbij gaat halen.
 

bqandy

Well-known member
Dan is het wat betreft de belangrijkste spelers wel zo'n beetje bekend wat ze gaan doen.
Dat Zomer blijft is mooi voor MSC. Goed in de verdediging, kan ook op het middenveld spelen ( deed hij ook bij Hollandscheveld vaak ) en gaat bij corners enz vaak mee naar voren. Is sterk in de lucht.
Nu maar afwachten welke spelers MSC nog van andere clubs erbij gaat halen.

En Bjorn Bakker blijft ook.
MSC reageert al een beetje geagiteerd op die poll op TweeNul. Kan me het wel voorstellen. Ik hou ook niet zo van dergelijke "stemmingmakerij" via de offici?le weg. Dat doe je maar op een forum zoals hier. :)
 

de waan

Well-known member
En Bjorn Bakker blijft ook.
MSC reageert al een beetje geagiteerd op die poll op TweeNul. Kan me het wel voorstellen. Ik hou ook niet zo van dergelijke "stemmingmakerij" via de offici?le weg. Dat doe je maar op een forum zoals hier. :)

Inderdaad. Een poll met alleen maar onzinnige opties.
 

noordooster

Well-known member
En Bjorn Bakker blijft ook.
MSC reageert al een beetje geagiteerd op die poll op TweeNul. Kan me het wel voorstellen. Ik hou ook niet zo van dergelijke "stemmingmakerij" via de offici?le weg. Dat doe je maar op een forum zoals hier. :)

Bij WKE zullen ze ook niet zo gelukkig zijn geweest met die WKE-poll op tweenul .
 

Mug

Member
Uit alles blijkt dat er geen paniek is bij Alcides. Er gaan wat spelers weg, er zullen er ook wel een paar bijkomen, wat jeugdspelers worden doorgeschoven en je hebt weer een voltallige selectie. Op welk niveau dat is , zien we het nieuwe jaar wel. Ze voeren een beleid naar de mogelijkheden. Niks mis mee, lijkt mij.
 

noordooster

Well-known member
Uit alles blijkt dat er geen paniek is bij Alcides. Er gaan wat spelers weg, er zullen er ook wel een paar bijkomen, wat jeugdspelers worden doorgeschoven en je hebt weer een voltallige selectie. Op welk niveau dat is , zien we het nieuwe jaar wel. Ze voeren een beleid naar de mogelijkheden. Niks mis mee, lijkt mij.

Zeker niks mis mee. Werken met eigen spelers waarvan je denkt dat die het niveau hebben of zullen krijgen. En verder binnen de mogelijkheden die er zijn wat aanvullen. En ik heb ook het idee dat ze bij Alcides niet echt in paniek zouden raken als ze 1e klasse komen te spelen.
Dat is toch in feite de 4e optie op tweenul .
 

SanMark.

Well-known member
Nick Koster van Noordseschut naar MSC . Ze blijven dus de spelers achter Hoogeveen wegtrekken.
 
Bovenaan