Transfers hoofdklasse A en B zaterdag en zondag 2017

noordooster

Well-known member
Ben inmiddels bang dat het blijven van Benjamins het goede nieuws was.
Maar met het nieuwe bestuur verwacht ik toch wel wat binnenkort. Dan doel ik op een blik spelers.

Ik mag toch aannemen dat aan Berry Zandink ook bepaalde toezeggingen zijn gedaan ?
Het lijkt me waarschijnlijk dat broer Youri Benjamins ook wel zal blijven. Wel zo gezellig om samen op en neer te reizen.
Maar dat blik met spelers ?
Als ze komend seizoen weer hoofdklasse spelen moet er zeker ( flink) wat bij.
 
G

Gast

Guest
Ik mag toch aannemen dat aan Berry Zandink ook bepaalde toezeggingen zijn gedaan ?
Het lijkt me waarschijnlijk dat broer Youri Benjamins ook wel zal blijven. Wel zo gezellig om samen op en neer te reizen.
Maar dat blik met spelers ?
Als ze komend seizoen weer hoofdklasse spelen moet er zeker ( flink) wat bij.

Youri gaat terug naar Elim.
 

Unregistere

Well-known member
Toch licht verrassend.

Vorig seizoen zou Josiemar van de Werp samen met zijn jongere broer Gilmaro van ASWH naar RVVH gaan. Uiteindelijk koos Gilmaro toch voor een langer verblijf in Hendrik-Ido-Ambacht en toen was ook Josiemar niet meer welkom. Die vertrok daarop naar Smitshoek. Na dit seizoen zal hij echter alsnog de overstap maken naar RVVH, dat daarmee de vierde nieuweling in korte tijd aankondigt.
 

Batigoal

Well-known member
Toch licht verrassend.

Vorig seizoen zou Josiemar van de Werp samen met zijn jongere broer Gilmaro van ASWH naar RVVH gaan. Uiteindelijk koos Gilmaro toch voor een langer verblijf in Hendrik-Ido-Ambacht en toen was ook Josiemar niet meer welkom. Die vertrok daarop naar Smitshoek. Na dit seizoen zal hij echter alsnog de overstap maken naar RVVH, dat daarmee de vierde nieuweling in korte tijd aankondigt.

Heeft Josiemar veel gespeeld bij jullie? Ken hem wel van naam van de ophef, maar meer ook niet, evenals die jongen van Capelle. De ambitie is wel om na dit rampjaar weer de blik naar boven te krijgen richting promotie.
 
G

Gast

Guest
Voor de winterstop zo goed als alles. Werd na de winterstop al buiten selectie gelaten. Dit zat er wel aan te komen.
 

Unregistere

Well-known member
Heeft Josiemar veel gespeeld bij jullie? Ken hem wel van naam van de ophef, maar meer ook niet, evenals die jongen van Capelle. De ambitie is wel om na dit rampjaar weer de blik naar boven te krijgen richting promotie.

Josiemar is zonder twijfel een van de meest getalenteerde jonge spelers die ik in de afgelopen jaren bij ASWH heb gezien. Kwam in de jeugd bij ons spelen nadat hij eerder voor diverse BVO's voetbalde. Als A-junior debuteerde hij in 2010 al in het eerste in de hoofdklasse, die toen nog beduidend sterker was dan in de jaren daarna. Was nog 'oude stijl' toen. Speelde de laatste drie duels in de basis en die plek hield hij het jaar daarop vast als aanvallende middenvelder. Door de komst van een aantal ervaren spelers voor in de as verhuisde hij na de komst van Ron Timmers naar de rechterkant van het viermansmiddenveld. Daar vormde hij een prima tandem met Mitchell van Esveld, de rechtsback. Voelden elkaar perfect aan. Hij draaide dan ook twee goede seizoenen.

Go Ahead Eagles toonde vervolgens interesse. Hij speelde er nog een proefwedstrijd en mocht op stage komen in de voorbereiding, maar toen brak hij een middenvoetsbeentje. Daarna was het toch wat moeizamer, hij moest een tijd revalideren en vervolgens speelde de nieuwe trainer Michel Langerak een ander systeem. Daarin moest hij meer als rechtsbuiten spelen en dat is niet direct waar zijn kracht ligt. Daarom verloor hij zijn plek. Toch wilde hij het toen nog een seizoen proberen onder Jack van den Berg, maar blessureleed heeft dat seizoen eigenlijk doorkruist. Vandaar zijn vertrek.

Al met al heeft hij ruim 200 offici?le duels in ASWH 1 gespeeld, dus ja, hij speelde veel, maar de laatste jaren dus niet zo. Zonde, maar hopelijk kan hij bij RVVH zijn oude vorm weer benaderen. Ben wel benieuwd welke positie ze voor hem in gedachten hebben.

Joey Kleijn is ook een beetje een gokje van RVVH, denk ik. Speelde - mede door blessures - niet vaak bij Capelle, maar liet eerder bij SHO wel zien in elk geval de hoofdklasse aan te kunnen als spits. Maakte er toen negen bij een degradant. Eerder scoorde hij altijd veel bij VVGZ in de eerste klasse, toen had RVVH ook al interesse.

Nog een transfer uit dezelfde afdeling: Stefano Gon?alves, aanvoerder van Noordwijk, stapt over naar Spijkenisse.
 

noordooster

Well-known member
Martin van 't Ende per direct weg bij Staphorst.

Dat is zeker opvallend.
Prima middenvelder.
2 Seizoenen geleden was hij bijna het hele seizoen geblesseerd en net voor de p/d wedstrijd tegen PKC '83 was hij weer speelklaar.
Ik heb die wedstrijd gezien , Staphorst won en handhaafde zich en van t Ende was de beste speler bij Staphorst.
Ook vorig seizoen en dit seizoen heb ik hem regelmatig zien spelen. Zal moeilijk worden een goede vervanger voor hem te vinden.
Waarom zou hij per direct weggaan ? Ruzie met Jan Vlap ?
 
G

Gast

Guest
Dat is zeker opvallend.
Prima middenvelder.
2 Seizoenen geleden was hij bijna het hele seizoen geblesseerd en net voor de p/d wedstrijd tegen PKC '83 was hij weer speelklaar.
Ik heb die wedstrijd gezien , Staphorst won en handhaafde zich en van t Ende was de beste speler bij Staphorst.
Ook vorig seizoen en dit seizoen heb ik hem regelmatig zien spelen. Zal moeilijk worden een goede vervanger voor hem te vinden.
Waarom zou hij per direct weggaan ? Ruzie met Jan Vlap ?

Weet wel wat er gebeurd is, maar niet aan mij om daar mee naar buiten te komen. Vlap heeft er niets mee te maken. Zou een maand buiten de selectie gelaten worden maar nu blijkbaar zelf gekozen om helemaal te stoppen bij Staphorst.
 

noordooster

Well-known member
" Persoonlijke omstandigheden" meldt De Stentor.
Dat is net zo duidelijk als wanneer er achter een winkelraam een papier geplakt is met " wegens omstandigheden gesloten "
 

Unregistere

Well-known member
Sliedrecht moet het na dit seizoen stellen zonder Stefan van Dam. De bijna 34-jarige middenvelder heeft gisteren bekend gemaakt te stoppen. Hij is inmiddels bezig aan zijn zesde seizoen bij de club waar hij ooit als jeugdspeler begon. In die jaren promoveerde Van Dam met Sliedrecht naar de hoofdklasse en droeg veelvuldig de aanvoerdersband. Eerder kwam hij uit voor Willem II, FC Oss (??n seizoen), ASWH (vijf seizoenen) en Kozakken Boys (??n seizoen). Cirkel is dus best mooi rond zo.

Bij Spijkenisse vertrekt verdediger Bart van Muyen (34). De routinier, die nog altijd de meeste wedstrijden ooit speelde voor FC Dordrecht, heeft er dan drie seizoenen opzitten bij de hoofdklasser. Eerder kwam hij uit voor FC Dordrecht, FC Oss en ASWH. Hij wil nog ??n keer elders voetballen en dan afsluiten. Ik vermoed dat hij naar het Zwijndrechtse Pelikaan zal gaan.
 
Laatst bewerkt:

noordooster

Well-known member
Martin van 't Ende per direct weg bij Staphorst.

Gaat terug naar zijn oude club Alcides.
Men gaat er van uit dat hij daar per direct speelgerechtigd is.

Ik hoorde ook de reden van het plotselinge vertrek van van 't Ende bij Staphorst.
Hoewel jammer voor Staphorst, toch begrijpelijk dat hij per direct weg gaat cq weg moet.
 

Unregistere

Well-known member
Patrick Lokken keert na dit seizoen terug bij Argon. De zeer ervaren spits speelt dit seizoen bij JOS / Watergraafsmeer.

De Jodan Boys haalt ook een oude bekende terug. Verdediger Mark Veerman komt van Noordwijk. Tevens haalt de Goudse vereniging rechtsback Kevin de Vries van XerxesDZB.

Het Amsterdamse Swift zet eveneens in op een vertrouwd gezicht. Doelman Bogdan Constantin, nu actief bij Ter Leede, keert komende zomer terug.
 

Mug

Member
Gaat terug naar zijn oude club Alcides.
Men gaat er van uit dat hij daar per direct speelgerechtigd is.

Ik hoorde ook de reden van het plotselinge vertrek van van 't Ende bij Staphorst.
Hoewel jammer voor Staphorst, toch begrijpelijk dat hij per direct weg gaat cq weg moet.

Heeft hij een misdaad begaan of een moord gepleegd ? Of is er een overeenkomst met de dominee die ook moest vertrekken en waar niet over gesproken werd.
 
Bovenaan