noordooster
Well-known member
Ook Jos Fidom vertrekt bij MSC, gaat op zoek naar een uitdaging op de zaterdag.
Opvallend. Deze jongen heeft in 14 jaar seniorenvoetbal altijd op zondag gevoetbald.
Vanwaar nu opeens naar de zaterdag ?
Ook Jos Fidom vertrekt bij MSC, gaat op zoek naar een uitdaging op de zaterdag.
Opvallend. Deze jongen heeft in 14 jaar seniorenvoetbal altijd op zondag gevoetbald.
Het geld bij MSC was altijd goed. En als je dan al jaren in Meppel woont waarom zou je dan ergens anders gaan voetballen.
Kans is best wel aanwezig dat hij naar FC Meppel gaat. Groot deel van zijn vriendengroep zit bij die club.
Of er moet natuurlijk nog weer een club komen met een aardige zak geld.
Bij FC Meppel is het beleid nu , alleen zelf opgeleide spelers. Kan zijn dat hij in een lager elftal gaat spelen.
Als hij zelf die kant op gaat, en hij wil in het eerste voetballen dan zullen de trainers en technische staf hem echt niet tegenhouden.
Dan zal hij een welkome aanvulling zijn op de jonge selectie.
En daarom houdt deze discussie nooit op , mooi h? .
Fidom wil ongetwijfeld nog een keer zaterdag spelen vanwege de ambiance. Meer toeschouwers etc. Dan lijkt me FC Meppel niet echt voor de hand liggend. Daar is hij te goed voor. Welk team speelt in de omgeving minimaal zaterdaghoofdklasse of gaat dat spelen? Goed, gerucht: HZVV.
Fidom wil ongetwijfeld nog een keer zaterdag spelen vanwege de ambiance. Meer toeschouwers etc. Dan lijkt me FC Meppel niet echt voor de hand liggend. Daar is hij te goed voor. Welk team speelt in de omgeving minimaal zaterdaghoofdklasse of gaat dat spelen? Goed, gerucht: HZVV.
WHC zou niemand van opkijken.
Staphorst zou dan zeer voor de hand liggen. Al weet ik niet hoe de verhalen van zijn neef zijn en of dat juist motiverend werkt of juist het tegen over gestelde.
Hij kan het beter aan zijn broer vragen. Die heeft er tenslotte gevoetbald en doet dat trouwens nog steeds.
Spijkenisse haalt Jazzy John Adams na ??n seizoen terug van Brielle. De jonge spits scoorde vorig seizoen nog 12 keer in de hoofdklasse, maar besloot vanwege de komst van andere aanvallers te vertrekken. Nu dus weer terug.
I.t.t. jou ga ik mij niet in allemaal bochten wringen en ik geef mijn fout toe. Ik dacht dat het neven waren maar het blijken inderdaad broers te zijn.
William de Boer weg bij Flevo Boys. Onbekend waar hij heen gaat.