Transfers hoofdklasse A en B zaterdag en zondag 2017

SanMark.

Well-known member
Opvallend. Deze jongen heeft in 14 jaar seniorenvoetbal altijd op zondag gevoetbald.
Vanwaar nu opeens naar de zaterdag ?

Het geld bij MSC was altijd goed. En als je dan al jaren in Meppel woont waarom zou je dan ergens anders gaan voetballen.

Kans is best wel aanwezig dat hij naar FC Meppel gaat. Groot deel van zijn vriendengroep zit bij die club.

Of er moet natuurlijk nog weer een club komen met een aardige zak geld.
 

Mug

Member
Het geld bij MSC was altijd goed. En als je dan al jaren in Meppel woont waarom zou je dan ergens anders gaan voetballen.

Kans is best wel aanwezig dat hij naar FC Meppel gaat. Groot deel van zijn vriendengroep zit bij die club.

Of er moet natuurlijk nog weer een club komen met een aardige zak geld.

Bij FC Meppel is het beleid nu , alleen zelf opgeleide spelers. Kan zijn dat hij in een lager elftal gaat spelen.
 

SanMark.

Well-known member
Bij FC Meppel is het beleid nu , alleen zelf opgeleide spelers. Kan zijn dat hij in een lager elftal gaat spelen.

Als hij zelf die kant op gaat, en hij wil in het eerste voetballen dan zullen de trainers en technische staf hem echt niet tegenhouden.

Dan zal hij een welkome aanvulling zijn op de jonge selectie.
 

Mug

Member
Als hij zelf die kant op gaat, en hij wil in het eerste voetballen dan zullen de trainers en technische staf hem echt niet tegenhouden.

Dan zal hij een welkome aanvulling zijn op de jonge selectie.

En daarom houdt deze discussie nooit op , mooi h? .
 

bqandy

Well-known member
Fidom wil ongetwijfeld nog een keer zaterdag spelen vanwege de ambiance. Meer toeschouwers etc. Dan lijkt me FC Meppel niet echt voor de hand liggend. Daar is hij te goed voor. Welk team speelt in de omgeving minimaal zaterdaghoofdklasse of gaat dat spelen? Goed, gerucht: HZVV.
 
G

Gast

Guest
Fidom wil ongetwijfeld nog een keer zaterdag spelen vanwege de ambiance. Meer toeschouwers etc. Dan lijkt me FC Meppel niet echt voor de hand liggend. Daar is hij te goed voor. Welk team speelt in de omgeving minimaal zaterdaghoofdklasse of gaat dat spelen? Goed, gerucht: HZVV.

WHC zou niemand van opkijken.
 

SanMark.

Well-known member
Fidom wil ongetwijfeld nog een keer zaterdag spelen vanwege de ambiance. Meer toeschouwers etc. Dan lijkt me FC Meppel niet echt voor de hand liggend. Daar is hij te goed voor. Welk team speelt in de omgeving minimaal zaterdaghoofdklasse of gaat dat spelen? Goed, gerucht: HZVV.

Nou de ambiance is bij FC Meppel misschien nog wel minder dan bij MSC. Dus daar hoeft hij het niet voor te doen.

Ik zie hem sowieso niet vertrekken naar HZVV, dat is een club die nauwelijks betaald en zeker geen stabiele hoofdklasser is. Dan zou het veel logischer zijn dat hij bij MSC zou blijven.

Zoals gezegd hij woont al jaren in Meppel en als hij buiten Meppel gaat voetballen zal hij dat denk ik puur voor het geld doen en ook om op het niveau van de hoofdklasse te blijven voetballen. Staphorst zou dan zeer voor de hand liggen. Al weet ik niet hoe de verhalen van zijn neef zijn en of dat juist motiverend werkt of juist het tegen over gestelde. Andere optie is natuurlijk de WHC HODO/MSC connectie hoort hij daar goede verhalen over van zijn oud team genoten dan is de kans dat hij voor het geld en al zijn oude bekenden gaat.

Maar zoals gezegd. Hij heeft veel bekenden bij FC Meppel en ik zie hem daar nu of over een paar jaar sowieso wel voetballen.
 

noordooster

Well-known member
Staphorst zou dan zeer voor de hand liggen. Al weet ik niet hoe de verhalen van zijn neef zijn en of dat juist motiverend werkt of juist het tegen over gestelde.

Hij kan het beter aan zijn broer vragen. Die heeft er tenslotte gevoetbald en doet dat trouwens nog steeds.
 

SanMark.

Well-known member
Hij kan het beter aan zijn broer vragen. Die heeft er tenslotte gevoetbald en doet dat trouwens nog steeds.

I.t.t. jou ga ik mij niet in allemaal bochten wringen en ik geef mijn fout toe. Ik dacht dat het neven waren maar het blijken inderdaad broers te zijn.
 

Batigoal

Well-known member
Spijkenisse haalt Jazzy John Adams na ??n seizoen terug van Brielle. De jonge spits scoorde vorig seizoen nog 12 keer in de hoofdklasse, maar besloot vanwege de komst van andere aanvallers te vertrekken. Nu dus weer terug.

Dat is een fraaie voetbalnaam.
 

noordooster

Well-known member
I.t.t. jou ga ik mij niet in allemaal bochten wringen en ik geef mijn fout toe. Ik dacht dat het neven waren maar het blijken inderdaad broers te zijn.

Niet alles is zo duidelijk en vaststaand als dit.
Als ik een vergissinkje als dit maakte, zou ik er geen moeite mee hebben het te zeggen.
 
Laatst bewerkt:

bqandy

Well-known member
Versterking voor SWZ Sneek. Aanvallende middenvelder Gerben Visser komt over van CVVO uit Lemmer.
 

noordooster

Well-known member
Toch wel wat verrassend : Saber Hendriks, spits van hoofdklasser ACV, verkast naar eerste klasser vv Hoogeveen.
Dat zijn ex-trainer Nico Haak het komend seizoen trainer wordt bij Hoogeveen, zal er wel wat mee te maken hebben.
 
Bovenaan